Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заходи по їх охороні та раціональному використанню й підвищенню родючості

В даному розділі курсової роботи перед опрацюванням п.3.1 студент наводить загальні відомості про господарство (географічне та адміністративне розташування); його віддаленість від обласного та районного центрів; шляхи сполучення та пункти здачі (реалізації) сільськогосподарської продукції; коротку характеристику діяльності господарства; структуру посівних площ та земельних угідь; ґрунтовий покрив (згідно розділу 2); сівозміни (в т.ч. польової) та їх призначення; врожайність основних сільськогосподарських культур; забезпеченість людськими і матеріальними ресурсами (сільськогосподарськими машинами, технікою, переробними комплексами тощо); структурні підрозділи; організацію на території господарства зрошення, осушення, наявність лісомеліоративного фонду, садів та ягідників і т.п. Дані щодо земельних ресурсів, ґрунтового покриву та врожайності сільськогосподарських культур у господарстві студент оформляє у вигляді таблиці 7.

За умови зміни напрямку використання конкретних земель показати трансформацію угідь.

 

Таблиця 7. Загальна характеристика господарства

Сівозміна (польова) Урожай-ність культури, ц/га Земельні ресурси господарства Ґрунти господарства
угіддя площа, га назва площа, га
1.   загальна      
2.   - сільськогосподарська      
3.   в т.ч. рілля      
4.   сади      
5.   сінокоси      

Продовження таблиці 7

6.   луки, пасовища      
7.   - несільськогосподарська      
8.   в т.ч. ліс      
9.   ставки      
10.   дороги      
    господарські будівлі      
    інші землі      

 

Дані у вступі подаються про конкретне реально існуюче господарство або за завданням викладача.


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Адміністративно-запобіжні заходи
  5. Антиінфляційні заходи у постсоціалістичних країнах
  6. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  7. Б. Заходи профілактики, що забезпечують безпеку праці і захист виробничого середовища.
  8. Банківський нагляд: методи проведення та заходи впливу
  9. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  10. Безвитратні і маловитратні енергозберігаючі заходи .
  11. В. Заходи профілактики, спрямовані на охорону навколишнього середовища і здоров'я населення.
  12. ВИБІР ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА ПРАЦЕОХОРОННІ ЗАХОДИ




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика місцевих родовищ агрономічних руд та органічних агрономічних руд | Баланс гумусу на полях сівозмін господарства, норми внесення органічних добрив на полях сівозмін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.