Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ

Метою виконання індивідуальної роботи є:

· вивчення практики діяльності Європейського суду з прав людини на основі аналізу його прецедентних рішень;

· формування гуманістичного світогляду, долучення молоді до ідеалів свободи, розвиток почуття самоповаги, громадянської відповідальності, глибокого розуміння як своїх прав і обов'язків, так і невід'ємних прав та інтересів інших людей.

Правильна організація індивідуальної роботи необхідна для більш глибокого вивчення проблеми функціонування міжнародно-правових механізмів захисту прав людини, оскільки обсяг аудиторних занять не дозволяє детально розглянути її на лекціях і семінарах.

В ході виконання індивідуальної роботи реалізуються такі компетенції:

1. Соціально-особистісні: уміння коректно і переконливо представити свою позицію, готовність до постійного саморозвитку, вміння вибудовувати стратегії особистого професійного навчання та розвитку.

2. Загальнонаукові: розуміння і використання основних філософських категорій; застосування методів наукового пізнання.

3. Інструментальні: здатність до самоорганізації і планування; навики роботи з комп'ютером, вміння використовувати сучасні інформаційні технології (довідкові системи, Інтернет-ресурси тощо) для отримання доступу до джерел інформації, зберігання та обробки даних; навики грамотної письмової та усної мови.

4. Загальнопрофесійні: знання та вміння використовувати правові категорії і поняття; уміння сприймати і аналізувати правовий текст; застосування різних способів тлумачення правових норм.

5. Спеціальні професійні: вільне оперування міжнародно-правовими категоріями і поняттями; правовий аналіз рішень міжнародної судової інституції, розвиток здібностей їх експертної оцінки; використання норм міжнародного права для вироблення і обґрунтування правових позицій; уміння складати документи, що передбачають знання у сфері міжнародної судової практики, зокрема, скарги (петиції) до Європейського Суду з прав людини, уміння складати та розв’язувати правові задачі і т. п.

Індивідуальна робота складається із двох частин. Теоретична частина передбачає самостійне вивчення прецедентного рішення ЄСПЛ та написання по ньому аналітичного звіту. Практична частина полягає у виконанні одного із двох запропонованих завдань за вибором студента: складання «Проекту скарги в Європейський Суд з прав людини» або складання та розв’язок задачі на основі фабули рішення ЄСПЛ.

Для виконання індивідуальної роботи кожному студентові пропонуються

завдання на основі аналізу конкретного рішення ЄСПЛ, яке він обирає із наведеного переліку відповідно до порядкового номера його прізвища в академічному журналі успішності.

Трудомісткість індивідуальної роботи становить 7 годин. Такий обсяг пов'язаний з достатньо великою кількістю теоретичної літератури, яку студенту слід опрацювати, необхідністю ознайомитись із рішенням Європейського суду з прав людини по конкретній справі та проаналізувати його, отримати певні практичні уміння та навички, необхідні для складання аналітичного звіту, а також з виконанням практичної частини завдання.

Індивідуальна робота повинна бути грамотно написана і акуратно оформлена у машинописному вигляді: текстовий редактор – Microsoft Word, формат сторінки А4 (297×210 мм), орієнтація – книжкова, шрифт – Times New Roman, розмір – 14; 1,5 міжрядковий інтервал; поля – 20 мм.

Загальний обсяг роботи: аналітичний звіт – 8-10 сторінок, практична частина – 3-5 сторінок.

Успішно виконана індивідуальна робота є допуском до складання іспиту з дисципліни «Міжнародне право та право Європейського Союзу».


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Загальні збори АТ
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Загальні положення
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III. Виконання бюджету
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доктор юридичних наук, професор | ТЕМАТИКА ЗАВДАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.