Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Економічний факультет

Кафедра фінансів та кредиту

 

 

ФІНАНСИ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для підготовки та написання курсових робіт

для студентів денної та заочної форми навчання економічного факультету

Освітньо-кваліфікаційний рівень«Бакалавр»

Галузь знань 0305 «Економіка та підприємництво»

Напрям підготовки 6.030509 «Облік і аудит»

 

ВІННИЦЯ — 2015

 

Мараховська Т.М. к.е.н. доц., Колотій С.В. к.е.н., доц., Грищук Н.В. асист.Методичні вказівки для підготовки та написання курсових робіт для студентів економічного факультету освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр», галузь знань 0305 «Економіка та підприємництво», напрям підготовки 6.030509 «Облік і аудит» Вінниця: ВЦ ВНАУ, 2015.- 38 с.

 

Рецензенти:

С.В.Коляденко, д.е.н., професор кафедри економічної кібернетики ВНАУ

Л.І. Губанова, к.е.н., доцент кафедри фінансів ВТЕІ КНТЕУ

 

 

Рекомендовано до видання навчально-методичною комісією

Вінницького національного аграрного університету.

Протокол № від 2015 р.

 

Відповідальні за випуск: Т.М. Мараховська, С.В. Колотій, Н.В. Грищук

 

Т.М. Мараховська,

С.В. Колотій,

Н.В. Грищук, 2015

ВНАУ, 2015

 


Зміст

ВСТУП……………………………………………………………………………………………4

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ……………………………………….……………………………...4

1. МЕТА ТАЗАВДАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ……….…….……………………….……....6

2. ВИБІР ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ…………………………………………………….….6

3. ПІДБІР ЛІТЕРАТУРИ ТА ІНШИХ ІНФОРМАЦІЙНО-СТАТИСТИЧНИХ ДЖЕРЕЛ... ..7

4. ВИБІР ОБ`ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………………………….….......8

5. СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ.....................................................................8

6. ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ….............................................................................14

6.1. Загальні вимоги.......................................................................................................................................14

6.2. Нумерація сторінок, розділів та підрозділів..................................................................................15

6.3. Ілюстрації….......................................................................……………………………….…… .16

6.4. Загальні правила цитування та посилання на використані джерела……………….………18

6.5. Оформлення списку використаних джерел….................................................................................20

6.6..Додатки……………..……………………………………………………………………….21

7. ПОДАННЯ НА КАФЕДРУ ТА 3АХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ........................................23

8. ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ…......................................................................................24

9. ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ ДЕЯКИХ ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ……......................................25

10. Додатки….……………………………………………………………………………….…..28

 

ВСТУП

Ставши головним методом акумуляції доходів державного бюджету, податки закріпили за собою також роль основного джерела коштів для фінансування функцій держави та забезпечення її існування.

Оподаткування в будь-якій країні було і залишається однією з найскладніших проблем і більшість навіть розвинутих держав продовжує його вдосконалювати. З огляду на проведення економічних реформ, Україна у цьому аспекті не стала винятком. Поряд з тим, жоден із напрямків реформування вітчизняної економічної системи не викликав стільки дискусій у суспільстві, скільки податковий. Хоча зрозуміло, що створити ідеальну податкову систему взагалі неможливо, але можна значно наблизитися до подолання існуючих проблем, максимально врахувавши при побудові перерозподільних механізмів специфіку економічних відносин у суспільстві.

За таких обставин значно зростає роль фінансової підготовки спеціалістів.

Виконання курсової роботи є формою контролю здобутих студентом знань і вмінь відповідно до затвердженої Міністерством аграрної політики та продовольства України освітньо-професійної програми і освітньо-кваліфікаційної характеристики.

У плані спеціальної підготовки вона покликана показати, як студент опанував дисципліну навчального плану. У плані професійної підготовки курсова робота повинна продемонструвати вміння здійснювати дослідження й приймати обґрунтовані управлінські та організаційні рішення в конкретних умовах роботи підприємства, установи чи організації, а також на макрорівні.

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Курсова робота є свідченням вміння студентів самостійно збирати, опрацьовувати інформацію стосовно обраної теми, приймати самостійні рішення з практичних питань в умовах формування ринкового середовища.

Виконання курсової роботи сприяє розвитку у студентів необхідних навичок пошукової та аналітичної роботи, закріпленню знань, які вони одержують під час аудиторних занять.

Курсова робота являє собою самостійне дослідження студента, яке виконується на фактичних матеріалах конкретного підприємства, установи, організації, статичних даних регіону та держави і носить творчий характер.

Виконання курсової роботи є важливим етапом підготовки студента з дисципліни «Фінанси», а також вирішальним підсумком його підготовки з даної дисципліни. Рівень її захисту враховується як один з критеріїв для оцінки якості реалізації відповідної освітньо-професійної програми.

За всі відомості, викладені в курсовій роботі, порядок використання фактичного матеріалу та іншої інформації під час її написання, достовірність висновків та положень, що в ній захищаються, несе відповідальність студент – автор курсової роботи.

Методичні вказівки являють собою навчальний документ по виконанню курсових робіт з дисципліни «Фінанси».

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  6. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  7. А) загальні критерії
  8. Білковий обмін: загальні відомості
  9. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  10. В загальній сукупності фінансових відношень можуть бути виділені три важливі сфери: фінанси підприємств, установ і організацій; страхування; державні фінанси.
  11. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  12. В'язкості і тиску повітря від профілю тіла, стану його поверхні і положення тіла в повітряному потоці.




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумки теми | МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.