МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Короткі вказівки з техніки безпеки9.1 Всі роботи з підготовки установки до наплавлення проводити при вимкненому живлені електричним струмом установки та джерела струму. 9.2 Наладку, встановлення режимів та наплавлення виконувати тільки під керівництвом учбового майстра, в спеціальному одязі, з використанням маски зварювальника. 9.3 У процесі наплавлення не торкатися струмоведучих частин. 9.4 Перед вмиканням подачі СО2 увімкнути витяжну вентиляцію. 9.5 При знятті наплавленої деталі користуватись робочими рукавицями та ковальськими кліщами.
Зміст звіту 1. Мета роботи. 2. Відповіді на запитання самостійної підготовки. 3. Розрахунки параметрів режиму наплавлення та нормування операції. 4. План операції. 5. Висновки та пропозиції.
11 Контрольні питання 11.1 Які першочергові дані необхідні для наплавлення деталі? 11.2 Які переваги та недоліки має наплавлення в середовищі вуглекислого газу? 11.3 Як впливає висока температура електродної дуги на фізико-механічний стан деталі? 11.4 За рахунок яких дій режимів можна прискорити процес наплавлення, не знижуючи якість наплавлення? 11.5 Яким чином можна зменшити витрати металу на розбризкування та механічну обробку?
ДОДАТОК А Таблиця А.1 – Технічна характеристика УД-209
ДОДАТОК Б Таблиця Б.1 – Основні технічні характеристики ВДУ – 506У
ДОДАТОК В Таблиця В.1 – Режим наплавлення циліндричних деталей у середовищі вуглекислого газу
ДОДАТОК Д Таблиця Д.1 – Технічні данні нових зварювальних (наплавлювальних) джерел постійного струму для механізованого зварювання (наплавлення)
Продовження таблиці Д.1
Додаток Е
Технічні данні обладнання для наплавлювальних робіт в середовищі вуглекислого газу
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|