Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості анатомічної будови та розвитку молочних залоз

Актуальність теми

Діагностика і лікування

За останнє десятиріччя захворюваність жінок України на РМЗ зростає швидкими темпами. Починаючи із 1977 року РМЗ займає перше місце серед жіночих онкозахворювань. Щорічно в країні діагностується більше 14 тис. нових випадків РМЗ, що складає 51,4 випадки на 100 тис. жіночого населення. Захворюванню належить також перше місце в структурі смертності жінок від злоякісних новотворів. Смертність від РМЗ по Україні складає 29,4 випадки на 100 тис. населення.

Незважаючи на доступність молочної залози (МЗ) для обстеження РМЗ більше ніж в 50% випадків діагностується в задавнених стадіях. В звязку з цим

14% жінок вмирає на протязі першого року після встановлення діагнозу.

Щорічно в Івано-Франківській області діагностується понад 300 нових випадків РМЗ, що складає 47,5 на 100 тис. Населення, 12% жінок вмирає на протязі першого року після встановлення діагнозу.

Молочна залоза являється складним трубчато-альвеолярним органом. Розвивається із базальних клітин ектодерми, скупчених по ходу 2-х паралельних “молочних ліній”, які проходять від пахвової до пахової ділянки. МЗ закладається із 8 зародків, з яких 6-атрофується, проте іноді з них формуються додаткові молочні залози.

Вроджені аномалії МЗ:

· додаткові соски (політелія) можуть виникати в любому місці “молочних ліній”;

· додаткові молочні залози (полімастія).Найчастіше локалізуються в пахвовій ділянці, можуть збільшуватись під час статевого дозрівання, вагітності, лактації.

МЗ складається із 4 типів тканин:

· 8-12 часток залозистої тканини. Два листки поверхневої грудної фасції охоплюють МЗ спереду та позаду. Від поверхневого листа в глибину йдуть пучки сполучнотканинних волокон (Куперовські звязки) ураження яких приводить до появи шкірних симптомів;

· системи протоків. Кожна часточка являє собою альвеолярно-трубчасту залозку. Розгалужена система протоків об”єднується в 1-4 протоки, які відкриваються на соску. РМЗ звичайно виникає із епітелія протоків;

· фіброзної тканини, яка зумовлює форму та розміри залози;

· жирової тканини.

Головні венозні шляхи з'єднані із капілярною сіткою легень та хребців, що обумовлює метастазування в легеневу та кісткову тканину.

Лімфовідтіквід основної маси залози йде до пахвових л.вузлів. Рівні пахвових л.вузлів:

· 1 рівень-розміщені латеральніше латерального краю малого грудного м'яза;

· 2 рівень – під малим грудним м'язом;

· 3 рівень – медіальніше медіального краю малого грудного м'яза.

Крім означених наявні прямі лімфатичні шляхи до надключичних, медіастінальних, заочеревинних л.вузлів, печінки, плеври і протилежної молочної залози.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.




Переглядів: 732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Клініка і діагностика РЩЗ | Динаміка розвитку РМЗ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.