МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Як анотувати текст
1. Прочитайте текст. ü про що повідомляється? ü що докладно описується? ü що коротко розглядається? ü чому приділено особливу увагу? ü в чому суть питання (проблеми)? ü що являє собою ця конструкція (метод, технологія, поняття, явище)? ü які особливості (технічні характеристики) принципу роботи, методи, способи, явища, факти? ü яке їхнє призначення і застосування?
Answer keys to «Revision. Self-check» Section Module 1 I 1-j, 2-b,3-i, 4-c, 5-d, 6-f, 7-a, 8-g, 9-h, 10-e IIOтримати ступінь, використовувати сировину, дослідницька робота, вивчення текстилю, основи текстилю, волокнисті матеріали, модний одяг, прясти волокна, новітній метод(спосіб), спеціалізація в галузі текстилю, основи текстилю, навчальна програма курсу III 1. There are many/a lot of different processes in textile manufacturing. 2. Yarn is made/produced/manufactured from fibres. 3. Future specialists in the field of light industry are trained/study at our university. 4. Factories/firms/companies/industries producing/manufacturing/which produce/manufacture textiles need/require skilled/qualified specialists. 5. Some students conduct research and develop advanced technologies in textiles. IV 1. What areas does modern textile technology cover? 2. What does the invention of the steam engine give the world? 3. Where are textiles produced? 4. What fabrics does our factory manufacture? 5. What degree do I hope to get? (What degree will I get?) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|