Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як анотувати текст

 

1. Прочитайте текст.
2. Дайте відповіді на питання:

ü про що повідомляється?

ü що докладно описується?

ü що коротко розглядається?

ü чому приділено особливу увагу?
3. Складіть описову анотацію на базі отриманих відповідей на питання.
4. Прочитайте текст знову.
5. Дайте відповіді на питання:

ü в чому суть питання (проблеми)?

ü що являє собою ця конструкція (метод, технологія, поняття, явище)?

ü які особливості (технічні характеристики) принципу роботи, методи, способи, явища, факти?

ü яке їхнє призначення і застосування?
6. Проаналізуйте отриману інформацію.
7. Скоротіть всю малоістотну інформацію, що не відноситься до теми.
8. Узагальніть отриману інформацію в єдиний зв'язний текст.
9. Складіть реферативну анотацію на базі отриманої інформації.

 

The plan for rendering the article   Some expressions to be used while rendering the article  
1. The title of the article   a) The article is headlined ... b) The headline of the article I have read is ...
2. The author of the article; when and where the article was published   a) The author of the article is ... b) The article is written by … c) 1t is (was) published in …
3. The main idea of the article   a) The main idea of the article is) ... b) The article is about ... c) It is devoted to ... d) The article deals with … e) The purpose of the article is to give the reader some information on …
4. The content of the article   a) The author starts by telling the readers about (that) … b) The author writes (states, stresses, points out) that … c) The article describes ... d) According to it ... e) The author goes on to say that ... f) In conclusion ... g) The author comes to the conclusion that …
5. Your opinion of the article   I found the article interesting (important, useful, too hard to understand, of no value)

Answer keys to «Revision. Self-check» Section

Module 1

I 1-j, 2-b,3-i, 4-c, 5-d, 6-f, 7-a, 8-g, 9-h, 10-e

IIOтримати ступінь, використовувати сировину, дослідницька робота, вивчення текстилю, основи текстилю, волокнисті матеріали, модний одяг, прясти волокна, новітній метод(спосіб), спеціалізація в галузі текстилю, основи текстилю, навчальна програма курсу

III

1. There are many/a lot of different processes in textile manufacturing.

2. Yarn is made/produced/manufactured from fibres.

3. Future specialists in the field of light industry are trained/study at our university.

4. Factories/firms/companies/industries

producing/manufacturing/which

produce/manufacture textiles

need/require skilled/qualified specialists.

5. Some students conduct research and develop advanced technologies in textiles.

IV

1. What areas does modern textile technology cover?

2. What does the invention of the steam engine give the world?

3. Where are textiles produced?

4. What fabrics does our factory manufacture?

5. What degree do I hope to get? (What degree will I get?)


Читайте також:

  1. I. Почитайте и переведите текст
  2. I. Прочитайте и переведите текст
  3. I. Прочитайте и переведите текст.
  4. I. Прочитайте и переведите текст.
  5. I. Прочитайте и переведите текст.
  6. I. Прочитайте и переведите текст.
  7. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  8. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  9. III.4 Форматування тексту.
  10. VI. Перепишите и письменно переведите текст.
  11. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  12. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.




Переглядів: 604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що таке анотування та реферування тексту | Module 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.