Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сучасні лікарські форми для лікування застуди й особливості їх використання. Взаємодія безрецептурних ЛП для для лікування простуди з їжею й алкоголем

Принципи дії і особливості застосування сучасних лікарських форм для лікування хвороб органів дихання (спінхалери тощо) описані у розділі 2, глава 4.

Для дітей випускається багато лікарських засобів у вигляді сиропів. Солодкі на смак сиропи та засоби у яскравих упаковках зберігати у недоступних для дітей місцях для запобігання передозування.

Для лікування риніту використовують наступні сучасні лікарські форми:

- краплі до носа для ГРЗ – використовують водні розчини. Прочистити ніс. По 3-4 краплі в кожен носовий хід при закинутій назад голові, яка утримується ще кілька хвилин в тому ж стані;

- інтраназальні аерозолі (спреї). Тримаючи голову прямо, вводять наконечник в носовий хід, натискають один раз і втягують повітря носом;

- назальні гелі. Після очистки носа мізинцем вносять глибоко в кожен носовий хід. Дітям і людям похилого віку гель можна вносити ватяними паличками і тампонами;

- казальні мазі й креми у вигляді стовпчика довжиною 0,5 см на ватному тампоні 3-4 рази на добу наносять на передню частину слизової носової порожнини. Рівномірно здавлюючи крила носа, розподіляють по слизовій;

- лікарські форми місцевого застосування – аерозолі (спреї), лікувальні льодяники (драже, пастилки, таблетки для розсмоктування).

Аерозолі - перед застосуванням препаратів у цій формі необхідно прополоскати рот теплою водою. Після зрошення лікарським засобом у формі спрею не рекомендується вживати рідини та їжу протягом 30 хв. Їх не призначають дітям до 3 років. Не можна вдихати аерозолі для лікування болю в горлі! Аерозолі застосовують у дітей віком від 6–8 років за умов, що дитина не опирається наявності стороннього предмету в роті та вміє керувати диханням, але деякі спреї можна застосовувати з 3 років. Натискають 2 – 3 рази, поки розчин не попаде в розпилювач, тоді його вводять в порожнину рота, натискають на основу розпилювача під час затриманого дихання один раз вправо, другий – вліво. Утримувати пре­парат 3 – 5 хв, не вживати рідини чи їжі. перед вживанням і після нього аплікатор промивають теплою водою. В аерозолях випускають комбіновані ЛП – каметон, камфомен, інгаліпт й інші.

Лікувальні льодяники містять, крім лікарської речовини, підсолоджувач і харчові додатки. Спеціальна технологія забезпечує повільне вивільнення активних речовин в порожнині рота. Лікувальні льодяники і таблетки для розсмоктування слід утримувати в роті до повного розчинення і ні в якому разі не розжовувати. Хворим на цукровий діабет призначають спеціальні лікарські засоби у вигляді льодяників, пастилок, таблеток, які не містять цукор.

Дітям призначають льодяники в тому віці, коли вони вже смоктали цукерки. Оберігати лікувальні льодяники від дітей. Після прийому препаратів у формі льодяників і таблеток для розсмоктування необхідно утримуватися від вживання рідини та їжі протягом 1–2 год.

Широко вживаними, особливо для лікування болю в горлі, є таблетки для розсмоктування і пастилки.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  6. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  7. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  8. А) Заробітна плата її форми та системи.
  9. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безрецептурні препарати при високій температурі | Взаємодія безрецептурних ЛП для для лікування простуди з їжею й алкоголем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.