МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сукупний попит: його структура і факториСукупний попит AD –такий обсяг національного виробництва, який домогосподарства, підприємства, держава та іноземний сектор готові придбати за будь-якого із можливих рівнів цін:
AD = C + I + G + NX (7.1)
Графічно залежність між обсягом сукупного попиту і рівнем цін наведено на рис. 7.1. Виділяють цінові (рух вздовж кривої AD) та нецінові (рух кривої AD) фактори сукупного попиту. Цінові фактори сукупного попиту:
Рис. 1. Крива сукупного попиту
2) ефект багатства (ефект А. Пігу) – під впливом підвищення рівня цін починають знецінюватись фінансові активи з фіксованою ціною. Таким чином, скорочується купівельна спроможність накопичених коштів, і для підтримки реальної вартості накопичень економічним суб’єктам доведеться реструктуризувати свої витрати, збільшуючи заощадження з метою компенсації втрат, що позначиться на зменшенні сукупного попиту. 3) ефект імпортних закупівель – якщо рівень цін на товари (роботи, послуги) в національній економіці зростає, то все менше число іноземних та вітчизняних покупців купуватиме їх і переключиться на інші зарубіжні ринки, на яких аналогічна продукція продається за значно нижчими цінами, що призведе до скорочення сукупного попиту. Нецінові фактори сукупного попиту –чинники, дія яких безпосередньо не пов'язана із зміною рівня цін. Дані фактори здійснюють свій вплив на сукупний попит, викликаючи зміщення кривої AD на графіку вправо або вліво залежно від спрямування такого впливу. У таблиці 7.1 згруповано види нецінових факторів та їх вплив на сукупний попит. Таблиця 7.1 Вплив нецінових факторів сукупного попиту
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|