МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Витрати та економічні прибутки підприємства
1.2. За даними таблиці 1 визначте точку беззбитковості для кожної із заданих цін, на приклад: (при Р=…, Qбез = …). 1.3. За даними таблиці 1 та моделей TRTC, MRMC визначте оптимальні обсяги виробництва та проаналізуйте результати діяльності підприємства за кожної із заданих цін. Поведінку підприємства на конкурентному ринку в короткостроковому періоді вивчають за допомогою двох моделей рівноваги: – модель TRTC – співставлення сукупного виторгу і сукупних витрат; – модель MRMC– співставлення граничного виторгу і граничних витрат. Умови прибутковості та збитковості конкурентної фірми за моделлю TRTC: 1. Підприємство прибуткове, коли TR >ТС; 2. Підприємство беззбиткове, коли TR =ТС; 3. Підприємство мінімізує збитки шляхом виробництва, коли ТС > ТR > VC; 4. Підприємство мінімізує збитки шляхом закриття, коли ТR < VCдля всіх Q. Умови прибутковості та збитковості конкурентної фірми за моделлю MRMC: 1. Умова прибутковості, коли P>ATC; 2. Умова беззбитковості, коли P= min ATC; 3. Умова мінімізації збитків шляхом виробництва, коли ATC>P≥AVC; 4. Умова мінімізації збитків шляхом тимчасового припинення виробництва, коли P ≤ min AVC; P= min AVC – точка закриття. Для вирішення питань стосовно прийняття рішень для максимізації вигоди конкурентного підприємства у короткостроковому періоді треба скористатися наступними моделями, що зведені у табл. 2. Таблиця 2
1.4. За моделлю MRMC визначте:ціну беззбитковості, ціну призупинки виробництва та точку закриття підприємства. 1.5. поясніть, як вплинуть на короткострокове пропонування підприємства наступні чинники: а) підвищення орендної плати за приміщення офісу підприємства; б) підвищення цін енергоносіїв, які використовуються у виробництві; в) звільнення частини робітників; г) скорочення управлінського персоналу; д) підвищення залізничних тарифів.
Розділ 2. Пропонування конкурентного підприємства і галузі. 2.1. Визначте обсяги пропонування підприємства за галузевими цінами, заданими даними варіанту, заповніть відповідні колонки (1,2,5) таблиці 3. 2.2. За даними таблиці 1 визначте величини прибутків (збитків), одержаних підприємством за кожного значення ринкової ціни, перенесіть дані у колонку З таблиці 3. 2.3. Визначте і занесіть у колонку 4 таблиці 3 обсяги галузевого пропонування за умови, що в галузі функціонує 1000 підприємств з ідентичними витратами. Таблиця 3 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|