Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Витрати та економічні прибутки підприємства

Обсяг Сукупні витрати Середні витрати Граничні витрати Граничний виторг Сукупний виторг Економічний прибуток (збиток)
FC VC TC AFC AVC ATC MC MR1 MR2 MR3 TR1 TR2 TR3 EP1 EP2 EP3

 

1.2. За даними таблиці 1 визначте точку беззбитковості для кожної із заданих цін, на приклад: (при Р=…, Qбез = …).

1.3. За даними таблиці 1 та моделей TRTC, MRMC визначте оптимальні обсяги виробництва та проаналізуйте результати діяльності підприємства за кожної із заданих цін.

Поведінку підприємства на конкурентному ринку в короткостроковому періоді вивчають за допомогою двох моделей рівноваги:

модель TRTC – співставлення сукупного виторгу і сукупних витрат;

модель MRMC– співставлення граничного виторгу і граничних ви­трат.

Умови прибутковості та збитковості конкурентної фірми за моделлю TRTC:

1. Підприємство прибуткове, коли TR >ТС;

2. Підприємство беззбиткове, коли TR =ТС;

3. Підприємство мінімізує збитки шляхом виробництва, коли ТС > ТR > VC;

4. Підприємство мінімізує збитки шляхом закриття, коли ТR < VCдля всіх Q.

Умови прибутковості та збитковості конкурентної фірми за моделлю MRMC:

1. Умова прибутковості, коли P>ATC;

2. Умова беззбитковості, коли P= min ATC;

3. Умова мінімізації збитків шляхом виробництва, коли ATC>P≥AVC;

4. Умова мінімізації збитків шляхом тимчасового припинення виробництва, коли P ≤ min AVC; P= min AVC – точка закриття.

Для вирішення питань стосовно прийняття рішень для максимізації вигоди конкурентного підприємства у короткостроковому періоді треба скористатися наступними моделями, що зведені у табл. 2.

Таблиця 2

Питання Модель TRTC Модель MRMC
Чи варто виробляти? Так, якщо TR >ТС або ТС – TR <FС Так, якщо P > ATC
Який обсяг продукції варто виробляти? TR – ТС – mах ТС – TR – min MR=MC
Чи отримає підприємство економічний прибуток? Так, якщо TR >ТС, ні якщо TR < ТС Так, якщо P > ATC, ні якщо P < ATC

 

1.4. За моделлю MRMC визначте:ціну беззбитковості, ціну призупинки виробництва та точку за­криття підприємства.

1.5. поясніть, як вплинуть на короткострокове пропонування підприємства наступні чинники:

а) підвищення орендної плати за приміщення офісу підприємства;

б) підвищення цін енергоносіїв, які використовуються у виробництві;

в) звільнення частини робітників;

г) скорочення управлінського персоналу;

д) підвищення залізничних тарифів.

 

Розділ 2. Пропонування конкурентного підприємства і галузі.

2.1. Визначте обсяги пропонування підприємства за галузевими цінами, заданими даними варіанту, заповніть відповідні колонки (1,2,5) таблиці 3.

2.2. За даними таблиці 1 визначте величини прибутків (збитків), одержаних підприємством за кожного значення ринкової ціни, перенесіть дані у колонку З таблиці 3.

2.3. Визначте і занесіть у колонку 4 таблиці 3 обсяги галузевого пропонування за умови, що в галузі функціонує 1000 підприємств з ідентичними витратами.

Таблиця 3


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. V. Економічні цикли.
  8. V. Економічні цикли.
  9. V. Інші витрати
  10. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  11. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 1014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична (розрахункова) частина домашньої контрольної роботи | Пропонування конкурентного підприємства галузі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.