![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Та їх взаємного розміщення на кресленняхНа кресленнях вид допуску форми та взаємного розміщення поверхонь відповідно до стандартів позначають за допомогою графічних символів, наведених у табл. 3.1. Символ і числове значення відхилень чи допусків записують у спеціальних рамках, ставлячи спочатку символ, потім — числове значення відхилення чи допуску у міліметрах і при потребі — літерне позначення бази чи поверхні, з якою пов'язане задане відхилення чи допуск. Розглянемо схеми прикладів умовних позначень відхилень і допусків форми та взаємного розміщення поверхонь. Рамку (рис. 3.23, а) з'єднують з елементом, до Таблиця 3.1
Рис. 3.23. Схеми умовних позначень відхилень і допусків форми та взаємного розміщення поверхонь
Якщо допуск стосується ділянки поверхні заданої довжини (площі), то її значення вказують поряд з допуском, відділяючи їх похилою лінією (рис. 3.23, и). Якщо задають допуск для всієї довжини поверхні і для окремої ділянки, то допуск для окремої ділянки записують під допуском для всієї довжини (рис. 3.23, і). Додаткові до наведених у рамці написів проставляють, як зображено на рис. 3.23, ї. Сумарні допуски форми та розміщення поверхонь, для яких стандарти не передбачають спеціальних символів, позначають окремо: спочатку символ допуску розміщення, а потім допуску форми (рис. 3.23, й). Базу позначають чорним (затемненим) трикутником, що з'єднаний суцільною лінією з рамкою допуску (рис. 3.24, а), або літерою, з'єднаною з трикутником (рис. 3.24, б). Якщо базою є вісь чи площина симетрії, трикутник розміщують на кінці розмірної лінії заданого розміру поверхні. Якщо для цього не вистачає місця, то стрілку розмірної лінії замінюють на трикутник (рис. 3.24, в).
Рис. 3.24. Позначення бази чорним трикутником Якщо допуск розміщення чи форми поверхонь не позначений як залежний, то його вважають незалежним. Залежні допуски розміщення та форми поверхонь позначають літерою М у кружечку, який розміщують так: після числового значення допуску, якщо залежний допуск пов'язаний з істинними розмірами поверхні (рис. 3.25, а і б); після літерного позначення бази (рис. 3.25, в), або без літерного позначення бази у третій клітинці рамки (рис. 3.25, г), якщо цей допуск стосується істинних розмірів базової поверхні; після числового значення допуску та літерного позначення бази (рис. 3.25, д), або без літерного позначення (рис. 3.25, є), якщо залежний допуск пов’язаний з істинними розмірами заданого та базового елементів.
Рис. 3.25. Позначення залежних допусків Читайте також:
|
|||||||||||
|