МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Експрес-аналізу стану морально-психологічного клімату у підрозділах
Об’єкт дослідження – особовий склад підрозділів (взвод, рота та їм рівні структурні одиниці). Предмет дослідження – морально-психологічний клімат у підрозділі. Аналізують ставлення до колективу кожного військовослужбовця. Компоненти ставлення (емоційний, когнітивний та поведінковий) тестують трьома питаннями. Відповідь може бути: “+”, “–” або “0”. Дані за кожним компонентом узагальнюють: “+1”, якщо: всі три питання “+”; два питання “+”, а третє “0” або“–”; “–1”, якщо: всі три питання “–”; два питання “–”, а третє “0” або “+”; “0”, якщо: всі три питання “0”; два питання “0”, а третє “+” або “–”; а також одне питання “0”, а два інші “+” та “–”.
Отримані результати записують до протоколу дослідження:
За даними протоколу для кожного компонента обчислюють середню оцінку за формулою:
Середня оцінка компонента = кількість опитаних Компонент буде оцінено як: – “негативний”, якщо значення середньої оцінки потрапляє до інтервалу від – 1 до – 0,33; – “невизначений”, якщо значення середньої оцінки потрапляє до інтервалу від – 0,33 до + 0,33;
Порядок визначення загальної оцінки морально-психологічного клімату такий: – “цілком позитивний” – всі компоненти позитивні; – “позитивний” – два будь-яких компоненти позитивні, а третій невизначений; – “суперечний” – при таких комбінаціях середніх оцінок компонентів: всі компоненти невизначені; два негативні, один позитивний; два позитивні, один негативний; два невизначені, а третій будь-який; один компонент позитивний, другий негативний, а третій невизначений; – “негативний” – два компоненти негативні, а третій невизначений; – “цілком негативний” – всі компоненти негативні. Опитування проводять за умови присутності 70 % від чисельного складу підрозділу, письмово, анонімно. Військовослужбовці (кожен сидить за окремим столом), вибирають один із варіантів відповідей. Результати вони заносять у бланк реєстрації шляхом закреслення символу відповіді, що найбільше відповідає поглядам респондента.
Бланк реєстрації підрозділ________ дата_______
Запитальник до методики
1. З яким із стверджень Ви більше згодні: а) більшість військовослужбовців нашого підрозділу – хороші, симпатичні люди; б) не знаю, не думав про це; в) більшість військовослужбовців нашого підрозділу – малоприємні люди. 2. Чи хотіли б Ви жити в одному населеному пункті з військовослужбовцями вашого підрозділу після служби? а) нізащо; б) скоріше, ні; в) не знаю, не думав про це; г) скоріше, так; д) так, звичайно. 3. Чи знаєте Ви особисті якості кожного із військовослужбовців підрозділу? а) так; б) напевно, так;
г) напевно, ні; д) ні. 4. Як Вам здається, чи могли б Ви дати повну характеристику ділових якостей воїнів вашого підрозділу? а) так; б) напевно, так; в) не знаю, не думав про це; г) напевно, ні; д) ні. 5. Яка з дев’яти клітинок відповідає вашому колективу? (1 – колектив, що дуже подобається; 9 – дуже не подобається). 6. Якби у Вас виникла можливість під час відпустки подорожувати разом з військовослужбовцями вашого підрозділу, то як би Ви до цього поставилися? а) з задоволенням; б) не знаю, не думав; в) нізащо. 7. Чи знаєте Ви про те, з ким спілкується більшість військовослужбовців вашого підрозділу з інтимних (таємних, особистих) питань? а) ні, не знаю; б) не знаю, не думав про це; в) так, знаю. 8. Яка атмосфера частіше буває у вашому підрозділі? (1 – нездорова, недружня, 9 – взаємодопомоги, поваги). 9. Чи будете Ви після звільнення прагнути до зустрічі з усіма військово-службовцями вашого підрозділу? а) так, звичайно; б) скоріше так, ніж ні; в) важко відповісти; г) скоріше ні, ніж так; д) ні, звичайно.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|