МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методика проведення занять з гуманітарної підготовки методом лекції.У вступній частині повідомляють: - загальну характеристику теми, її актуальність; - назву теми, навчальні питання; - мету; - час; - зв’язок з попередньою темою; - літературу для самостійного вивчення та її короткий огляд. В основній частині: - послідовно, логічно викладають питання лекції; - застосовують елементи проблемного викладання питань; - порівнюють протилежності, використовують аналіз і узагальнення; - для посилення емоційної дії на слухачів широко використовують художню та наукову літературу, технічні засоби навчання і наочні посібники. Заключна частина повинна бути короткою, з чіткими висновками. Аналіз проведення занять з гуманітарної підготовки методом лекції. Зміст лекції: - ідейна направленість, виховна роль; - відповідність змісту лекції сучасному рівню розвитку науки; - військово-професійна направленість, реалізація принципу органічного зв’язку теорії з практичною діяльністю; - зв’язок з іншими предметами навчання; - зв’язок з діяльністю військового підрозділу. Структура лекції: - наявність вступу, який містить чітке формулювання теми і постановку завдання; - логічна побудова, взаємозв’язок окремих частин лекції; - наявність висновку; - конкретність завдань на самостійну підготовку; - наявність короткого огляду літератури для самостійного вивчення. Стиль лекції: - культура мови; - вміння чітко, ясно і вільно викладати свої думки; - темп викладання, ступінь користування конспектом; - контакт з аудиторією; - конспектування основного матеріалу лекції. Методичний рівень: - використання методичних прийомів, які активізують пізнавальну діяльність слухачів; - методика використання класної дошки, навчальних, наукових посібників та технічних засобів навчання; - ступінь досягнення мети лекції; - ефективність використання навчального часу. Основні фактори, що забезпечують високу ефективність лекції: - старанне розроблення основних положень та їх наукове і методичне обґрунтування; - забезпечення наочними та технічними засобами; - ретельна підготовка місця проведення лекції; - вдалий і невимушений початок; - постійний двосторонній інтелектуально-емоційний контакт зі слухачами; - використання наукової аргументації; - доступне і послідовне викладення матеріалу; - зв’язок матеріалу з попередніми темами і військовою практикою; - застосування прийомів активізації уваги (ілюстрація, демонстрація, відеофільм, телебачення); - прагнення до того, щоб лекція стимулювала подальше самостійне вивчення і дослідження даної проблеми; - конспектування основних положень лекції; - урахування групових та індивідуальних інтересів слухачів. Читайте також:
|
||||||||
|