МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика проведення занять з гуманітарної підготовки методом лекції.У вступній частині повідомляють: - загальну характеристику теми, її актуальність; - назву теми, навчальні питання; - мету; - час; - зв’язок з попередньою темою; - літературу для самостійного вивчення та її короткий огляд. В основній частині: - послідовно, логічно викладають питання лекції; - застосовують елементи проблемного викладання питань; - порівнюють протилежності, використовують аналіз і узагальнення; - для посилення емоційної дії на слухачів широко використовують художню та наукову літературу, технічні засоби навчання і наочні посібники. Заключна частина повинна бути короткою, з чіткими висновками. Аналіз проведення занять з гуманітарної підготовки методом лекції. Зміст лекції: - ідейна направленість, виховна роль; - відповідність змісту лекції сучасному рівню розвитку науки; - військово-професійна направленість, реалізація принципу органічного зв’язку теорії з практичною діяльністю; - зв’язок з іншими предметами навчання; - зв’язок з діяльністю військового підрозділу. Структура лекції: - наявність вступу, який містить чітке формулювання теми і постановку завдання; - логічна побудова, взаємозв’язок окремих частин лекції; - наявність висновку; - конкретність завдань на самостійну підготовку; - наявність короткого огляду літератури для самостійного вивчення. Стиль лекції: - культура мови; - вміння чітко, ясно і вільно викладати свої думки; - темп викладання, ступінь користування конспектом; - контакт з аудиторією; - конспектування основного матеріалу лекції. Методичний рівень: - використання методичних прийомів, які активізують пізнавальну діяльність слухачів; - методика використання класної дошки, навчальних, наукових посібників та технічних засобів навчання; - ступінь досягнення мети лекції; - ефективність використання навчального часу. Основні фактори, що забезпечують високу ефективність лекції: - старанне розроблення основних положень та їх наукове і методичне обґрунтування; - забезпечення наочними та технічними засобами; - ретельна підготовка місця проведення лекції; - вдалий і невимушений початок; - постійний двосторонній інтелектуально-емоційний контакт зі слухачами; - використання наукової аргументації; - доступне і послідовне викладення матеріалу; - зв’язок матеріалу з попередніми темами і військовою практикою; - застосування прийомів активізації уваги (ілюстрація, демонстрація, відеофільм, телебачення); - прагнення до того, щоб лекція стимулювала подальше самостійне вивчення і дослідження даної проблеми; - конспектування основних положень лекції; - урахування групових та індивідуальних інтересів слухачів. Читайте також:
|
||||||||
|