Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні методи проведення занять з особовим складом

 

Основними методами проведення занять з гуманітарної підготовки є: лекція, семінар, розповідь, бесіда, самостійна підготовка, інформаційна година.

Активними методами проведення занять з гуманітарної підготовки є: діалоги, дискусії, співбесіди, круглі столи, практичні заняття.

Лекція– це логічно-струнке та системно-послідовне і зрозуміле викладення того чи іншого питання з елементами міркування, наукового аналізу, узагальнення, з опорою на фактичний матеріал, яке супроводжують демонстрацією наочних посібників.

Вимоги до лекції такі:

- науковість;

- інформативність;

- доказовість і аргументованість;

- чітка структура і логіка;

- наочність;

- чітка і ясна мова;

- поєднання освітнього і виховного процесів;

- інтенсифікація пізнавальної діяльності слухачів;

- доступність;

- контакт лектора з аудиторією.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II. Організація і проведення спортивних походів
  7. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  8. II. Основні засоби
  9. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  10. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  11. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.




Переглядів: 1035

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організації гуманітарної підготовки | Методика проведення занять з гуманітарної підготовки методом лекції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.