МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НЕБЕЗПЕКИ, ЩО ВЕДУТЬ ДО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, ТА ЗАХОДИ ЗНИЖЕННЯ ЇХ НАСЛІДКІВВ результаті вивчення цього розділу Ви повинні знати: v причини та характер виникнення абіотичних природних небезпек; v основні заходи, спрямовані на попередження та мінімізацію негативних наслідків природних небезпек; v причини та характер виникнення техногенних небезпек; v основні джерела антропогенного забруднення; v основні заходи та засоби захисту від джерел випромінювання; v вплив токсичних речовин на організм людини; основні заходи та засоби захисту від цього впливу; v заходи захисту від небезпек, пов'язаних з транспортними засобами; v загальні причини виникнення соціальних та політичних небезпек; v основні заходи уникнення екстремальних ситуацій криміногенного характеру; v небезпеку тютюнокуріння та вживання алкоголю; v загальну характеристику комбінованих небезпек; v ознаки глобальної екологічної кризи; v основні види інфекційних захворювань (зокрема, соціальні захворювання); v вимоги щодо забезпечення санітарно-гігієнічного та епідемічного благополуччя населення; v небезпеку наркоманії; v причини та наслідки виникнення небезпек у сучасному урбанізованому середовищі; v основні заходи та засоби захисту від небезпек, властивих міському середовищу. основі набутих знань Ви повинні вміти: v визначати профілактичні заходи захисту від тектонічних стихійних лих; v приймати рішення, спрямовані на попередження руйнівних наслідків топологічних природних небезпек; v застосувати засоби захисту будівель і споруд від метеорологічних небезпек; v визначати потенційну небезпеку надходження небезпечних речовин у середовище мешкання людини; v оцінювати ступінь захисту сучасного житла від джерел небезпеки; v запобігати виникненню та ускладненню конфліктних ситуацій; v захистити себе в екстремальних ситуаціях криміногенного характеру; v прогнозувати можливі наслідки дії природно-техногенних небезпек; v визначати наявність небезпечної ситуації на транспорті; v використовувати засоби запобігання інфекційним захворюванням; v уникати вживання наркотичних речовин.
План (логіка викладу і засвоєння матеріалу) Природні небезпеки 4.1.1. Тектонічні стихійні лиха 4.1.2. Топологічні стихійні лиха 4.1.3. Метеорологічні стихійні лиха Небезпеки техногенного характеру 4.2.1. Антропогенний вплив на навколишнє середовище 4.2.2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище 4.2.3. Аварії з витоком сильнодіючих отруйних речовин 4.2.4. Аварії на транспорті 4.2.5. Пожежі та вибухи Читайте також:
|
||||||||
|