Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практикум з англійської мови містить навчально – методичне забезпечення практичних занять з англійської мови (за професійним спрямуванням).

 

I. ПЕРЕДМОВА

Даний практикум орієнтований на розвиток і вдосконалення навичок англійського усного мовлення. Його завданням є створення практичної основи для навчання та вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням).

Практикум є навчальним посібником для студентів і розрахований на роботу в аудиторії під керівництвом викладача. Матеріал посібника відповідає діючій вузівській програмі.

Мета практикума – підготувати студентів до читання та розуміння оригінальної медичної літератури англійською мовою, навчити їх коментувати анотації до ліків, історію хвороби, тощо, спілкуватись в межах тем програми.Посібник також має загальноосвітній та пізнавальний характер.

До практикуму входять інструкції для практичних занять. При написанні інструкцій взято до уваги, що в основі вивчення кожної теми лежить один або декілька текстів, отже головним елементом кожного практичного заняття є робота з текстом. До основних текстів кожної теми додаються пояснювання складних слів та словосполучень, що становлять вокабуляр текстів. Робота з текстами передбачає чітку послідовність вправ:

- вправи до читання;

- вправи, що виконуються під час читання;

- післятекстові вправи.

Анатомічні, клінічні та фармацевтичні терміни розглядаються і в різних завданнях, і в літературних тематичних текстах. Система текстів і вправ в основному креативного змісту.

Абсолютна більшість наочного матеріалу до практичних занять включає ілюстрації у вигляді малюнків, схем чи графічних таблиць, що дає змогу викладачу використовувати на цих заняттях сучасні мультимедійні засоби навчання.

Посібник забезпечує практичне оволодіння англійською мовою як засобами спілкування. В результаті роботи по даному практикуму студент оволодіває головними видами комунікативної діяльності: говоріння, читання, аудіювання та письма.

Практикум містить велику кількість цікавих фактів з історії розвитку медицини, жартів з повсякденного життя, прислів’їв та цитат, що допомагає студенту не тільки розвивати мовленнєві навички, але й стимулює його пізнавальний інтерес, мовну здогадку і дослідницькі здібності, крім того, розширює його світогляд.

 

 

Даний практикум використовується як додаток до підручника: Янков А.В. Англійська мова для студентів –медиків. Анатомічна, клінічна і фармацевтична термінологія: Підручник .-К.: Вища шк.,1998.-195 с. – Англ., ук.

 

 

Інструкція № 1

До практичного заняття з англійської мови.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  10. II.1 Програмне забезпечення
  11. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 1368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І.Є.Процюк | III. Lead in.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.