Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до лабораторних робіт

з органічної хімії

для студентів спеціальностей

 

7.091601, 7.091602, 7.091603, 7.091606, 7.091612, 7.092901, 7.091611, 7.070801

 

Частина 2

 

 

Київ

„Політехніка”

 

Методичні вказівки до лабораторних робіт з органічної хімії для студентів спеціальностей 7.091601, 7.091602, 7.091603, 7.091606, 7.091612, 7.092901,

7.091611, 7.070801. Частина 2./ Уклад.: О.І.Василькевич, І.В.Кощій, А.О.Кушко, Т.Л.Первішко, Д.А.Писаненко. – К.: ІВЦ Політехніка , 2006.- Ч.2 - 52 с.

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до лабораторних робіт

з органічної хімії

для студентів спеціальностей

7.091601, 7.091602, 7.091603, 7.091606, 7.091612, 7.092901, 7.091611, 7.070801

 

Частина 2

 

Укладачі: Василькевич Олександр Іванович

Кощій Ірина Володимирівна

Кушко Андрій Олегович

Первішко Тамара Леонтіївна

Писаненко Дмитро Антонович

 

Відповідальний редактор О.Г.Юрченко, д-р хім.наук, проф.

 

Рецензенти: В.М.Родіонов, канд.хім.наук., доц.

М.Є.Пономарьов, канд.хім.наук., доц

 

 

За редакцією укладачів

 

Виконання лабораторних робіт з органічної хімії має важливе значення для формування теоретичної і практичної підготовки інженера – технолога з хімічних спеціальностей.. За всі роки навчання студент має єдину можливість оволодіти найбільш поширеними навичками індивідуальної роботи у хімічних лабораторіях з органічними речовинами.При виконанні лабораторних робіт з органічного синтезу студент вчиться кількісно перетворювати одну речовину в іншу, виділяти її з реакційної суміші, очищати, ідентифікувати, визначати чистоту отриманого продукту.

Методичні вказівки до лабораторного практикуму з органічної хімії для студентів хіміко-технологічного факультету, факультету біотехнології і біотехніки, інженерно-хімічного факультету НТУУ “КПІ” вміщують рекомендації та рецептуру проведення синтезів конкретних препаратів, їх виділення, очистки та ідентифікації.

З метою активізації самостійної роботи студентів порядок підготовки до виконання синтезу, оформлення лабораторного протоколу, необхідні розрахунки, схеми приладів, хід роботи детально опрацьовано на прикладі двох препаратів: етилброміду та ацетаніліду. Для решти завдань кожний студент самостійно готує повний протокол роботи, користуючись зразком та відповідним макетом протоколу з рецептурним прописом, а також довідковими даними та літературою, наведеними в кінці вказівок.

При підготовці до лабораторної роботи студент повинен опрацювати потрібні розділи теоретичного курсу, виявити основні та побічні реакції, у теоретичній частині протоколу навести механізми відповідних реакцій (якщо ці дані не наведені у макеті протоколу), скласти таблицю констант речовин, які використовуються в роботі, провести розрахунки кількості необхідних реагентів і навести схему приладу. На підставі рецептурного пропису визначити послідовність виконання експериментальних операцій. Під час синтезу до протоколу заносяться результати спостережень, а також результати зважування, визначення температури кипіння, температури топлення. Завершується робота розрахунком виходу продукту і зіставленням його з даними пропису та написанням відповідного висновку.Особливу увагу слід звернути на примітки до кожної роботи та заходи техніки безпеки. Для перевірки засвоєння матеріалу належить відповісти на контрольні запитання.

Перед виконанням синтезу проводиться контрольне опитування студентів: обговорюється теоретична частина, перевіряються розрахунки вихідних речовин, знання плану виконання експерименту, правил техніки безпеки. На цей етап роботи відводиться десь 30 хв., на висушування посуду та складання приладу - 30 хв., на виконання експерименту – 4,5 год.. Решта часу з 6-ти годинного лабораторного заняття витрачається на оформлення протоколу (запис спостережень, розрахунок виходу, написання висновку), на демонтаж приладу та миття посуду та захист лабораторної роботи виконанням письмового завдання. Протягом семестру студент виконує 6-8 синтезів, тому кожне заняття вимагає ретельної підготовки та чіткого планування часу.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. Вказівки до виконання контрольної роботи
  6. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття
  8. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ
  9. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ КОЛОН
  10. Вказівки до конструювання плити
  11. Вказівки до конструювання фундаментів
  12. Вказівки до розв’язання.




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка німецькими та датськими гімназистами перцептивних, комунікативних, експресивних та особистісних якостей учителів | Лабораторна робота № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.