Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка німецькими та датськими гімназистами перцептивних, комунікативних, експресивних та особистісних якостей учителів

(частота позитивних відповідей у %)

Більшість учителів       Меншість учителів  
ФРН   Данія   ФРН   Данія  
    правильно розуміють шкільні проблеми учнів      
    витрачають час, щоб розібратися в проблемах УЧНІВ      
  20 |   надають велику увагу думкам та почуттям учнів      
    розуміють труднощі та проблеми учнів      
    є добрими порадниками в питаннях шкільного життя (наприклад, вибору напряму спеціалізації)      
    допомагають вирішувати особисті проблеми учнів      

 

За даними таблиці оцінка учнями старших класів граматичних шкіл провідних перцептивних, комунікативних, експресивних, особистісних якостей вчителів є не дуже оптимістичною. Датські школярі у зв'язку з відзначеною вище традиційною спрямованістю школи цієї країни на відкритість і демократизм більш позитивно оцінюють якості своїх педагогів.

Таб.пицяЗ.

Оцінка німецькими та датськими гімназистами дидактичних якостей вчителів (частота позитивних відповідей на запитання у %)

Більшість вчителів       Меншість вчителів  
ФРН   Данія   ФРН   Данія  
    можуть викласти знання ясно і зрозуміло для всіх      
    думають про ефект, який має їх викладання      
    їх уроки є цікавими та захоплюючими      
    є компетентними у своєму предметі      
    дають зрозумілі пояснення      

 

Порівняно з оцінкою перцептивних, комунікативних та особистісних якостей вчителів, запитання про їх дидактичні якості викликають більш оптимістичну реакцію. Але проблеми є і в цій сфері.

Таблиця 4.

Ставлення датських та німецьких гімназистів до процесу навчання (частота висловлюваного судження у %)

Країна   навчання є обтяжливим тягарем для учнів   Школа є жорсткою інституцією для учнів  
Данія     ЗО  
ФРН      

 

Діаграма 3.

Ступінь впливу різних чинників на навчальну мотивацію датських та німецьких гімназистів (у %)

  вчитель   батько   мати   брат/сес   друзі   родичі   інші  
Данія                  
ФРН                  

 

Сбруєва А.А. Порівняльна педагогіка: Навчальний посібник. – Суми: Редакційно-видавничий відділ СДПУ, 1999. – 300 с. [Sbr5-8 z Comparativ] 82 p ukr

 


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  5. А) Грошова оцінка земель по Україні
  6. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  7. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  8. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  9. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз складу кредитного портфеля банку і оцінка його якості.
  12. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАЛЕЖНОСТІ СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ ВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ВЧИТЕЛЯ | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.105 сек.