Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фізико-хімічні константи речовин

  Речовина Молеку-лярна маса Густина, г/см3 Ттоп, 0С Ткип, 0С Розчинність (на 100 г розчинника), г
Вода Спирт Ефір
C6H5NH2 93,14 1,022 -6,15 3,420 + +
CH3COOH 60,05 1,049 16,6 + + +
C6H5NHCOCH3 135,17 1,026 3,580 36,9 +

 

4. Розрахунок рецептури :

а) за методикою взято:

де np - кількість моль оцтової кислоти, взятої за рецептом;

nт – кількість моль оцтової кислоти , необхідної за рівнянням реакції.

В розрахунках коефіцієнт надлишку визначати до четвертої значущої цифри.

б) для даного досліду :

 

Розглянемо приклад:дано C6H5NH2 5 г або 5 / 1,022 = 4,89 мл ~ 4,9 мл.Визначаємо кількість моль C6H5NH2: 5 / 93,14 = 0,054 моль. Знаходимо необхідну кількість моль CH3COOH, враховуючи коефіцієнт надлишку: 0,054 . 2,277 = 0,123 моль, або у грамах 0,123 . 60,05 = 7,38 г, або 7,38 / 1,049 = 7,03 мл ~ 7 мл.   Дано: C6H5NH2   Необхідна кількість CH3COOH    

Результатирозрахунку рецептури

 

Речовина За методикою Коефіцієнт Для даного досліду
  мл г моль надлишку мл г моль
C6H5NH2 0,537 -      
CH3COOH 73,43 1,223 2,277      

Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. IV. Запасні речовини
  3. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. Абсорбція лікарської речовини в організмі.
  6. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  7. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  8. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  9. Аварії з викидом сильнодіючих отруйних речовин (СДОР)
  10. Аварії з витоком сильнодіючих отруйних речовин
  11. Аваріїз витоком сильнодіючих отруйних речовин.
  12. Агрегатні стани речовини




Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Експериментальна частина | Схема приладу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.141 сек.