Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Техніка безпеки

 

1. Перш ніж відбирати пробу реакційної суміші потрібно припинити нагрівати прилад (відставити пальник). Відбираючи пробу, не нахиляйтеся над колбою (у колбі знаходиться оцтова кислота нагріта до кипіння, можна отримати опік).

Контрольні запитання

 

1. Які реакції називаються реакціями ацилювання? Наведіть приклади.

2. Розташуйте ацилюючі реагенти за реакційною здатністю.

3. Назвіть фактори зміщення рівноваги реакції ацетилювання аніліну.

4. Що таке основність? Поясніть зміну основністі амінів.

5. Наведіть механізм реакції ацетилювання аніліну.

6. У чому полягає суть методів очистки твердих речовин: перекристалізація, возгонка?

7. Навіщо при перекристалізації застосовують активоване вугілля?

8. Чому не можна додавати активоване вугілля до киплячого розчину?

9. Чому при перекристалізації необхідно отримати насичений розчин речовини? В яких умовах?

10. Як визначають температуру топлення?

 

 

Лабораторна робота № 3

 

Тема роботи: Реакції ацилювання.

Мета роботи: Синтез пентаацетил- β -D-глюкози.

При виконанні роботи потрібно синтезувати речовину, навчитися проводити ацилювання ангідридами кислот, оволодіти прийомами роботи з речовинами, які руйнуються водою, що міститься у повітрі, навчитись проводити перекристалізацію, визначення температури топлення твердих речовин.

Тривалість виконання:6 год.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примітки | І. Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.