Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ

«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»

ПРИЛАДОБУДІВНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

«ІНФОРМАТИКА»

Методичні вказівки

до виконання лабораторних робіт

для студентів напрямів підготовки:

«Приладобудування» - 6.051003

спеціальностей «Технології приладобудування» та

«Медичні прилади і системи»

всіх форм навчання

Київ 2014


Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу «Інформатика» для студентів спеціальностей «Технології приладобудування» та «Медичні прилади і системи» усіх форм навчання / Упоряд. С.П. Вислоух, О.В. Катрук, Н.В. Стельмах, К.С. Барандич – К.: НТУУ «КПІ», 2014. – 68 с.

 

 

Упорядники: Сергій Петрович Вислоух,

Орест Вікторович Катрук

Наталя Володимирівна Стельмах

Катерина Сергіївна Барандич


ЗМІСТ

Зміст 3

Загальні положення 4

Послідовність етапів вирішення задач на пеом 5

Лабораторна робота 1 Операційна система ms dos. Внутрішні команди системи. Робота з файлами та каталогами 6

Лабораторна робота 2 Операційна система ms dos. Робота з дисками та файлами. Налаштування конфігурації обчислювального середовища 8

Лабораторна робота 3 Програмування алгоритмів лінійної структури. 10

Лабораторна робота 4 Програмування алгоритмів розгалуженої структури. 15

Лабораторна робота 5 Програмування алгоритмів циклічної структури. Оператори циклу while і repeat 19

Лабораторна робота 8 Сортування масивів інформації 27

Лабораторна робота 9 Матричні перетворення 30

Лабораторна робота 10 Процедури і функції у мові pascal 33

Лабораторна робота 11 Обробка символьної інформації 36

Лабораторна робота 12 Структуровані типи даних. Записи 38

Лабораторна робота 13 Структуровані типи даних. Множини 41

Лабораторна робота 14 Файлові типи даних 44

Лабораторна робота 15 Модуль GRAPH. Побудова графіків 48

Лабораторна робота 16 Програмне формування параметризованих зображень. 50

Лабораторна робота 17 Створення власної бібліотеки програміста. 51

Додаток 1 Перелік позначень та найменувань символів, що використовуються в алгоритмах 54

Додаток 2 Приклад оформлення протоколу за результатами виконання лабораторної роботи 56

Додаток 3 Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи №16 63

Список рекомендованої літератури 68

 


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Виконання лабораторних робіт має на меті отримання практичних навиків роботи на ПЕОМ в середовищі MS DOS, розробки алгоритмів рішення різноманітних задач та їх програмування на алгоритмічній мові PASCAL.

Виконання лабораторних робіт включає ознайомлення з метою кожної роботи, його робочим завданням та вивчення теоретичного матеріалу, які виконуються до початку лабораторних занять. Крім того, під час підготовки до виконання робіт студенти розробляють схеми алгоритмів рішення задач, складають тексти програм на мові PASCAL та готують початкові (вихідні) дані для налагодження програм та виконання контрольних розрахунків.

У ході лабораторних занять студенти виконують всі пункти робочого завдання та показують це викладачеві, який перевіряє правильність їх виконання, а для робіт 3...17 – результати роботи створених програм студенти перевіряють самостійно. Після цього оформляється звіт про виконання лабораторної роботи згідно з індивідуальним завданням та здійснюється захист на черговому занятті. Викладач має право повернути на доопрацювання недбало оформлену роботу, роботу, що не відповідає індивідуальному завданню або роботу, що має помилки, або не зарахувати її, якщо теоретична підготовка признана недостатньою.

Звіт про лабораторну роботу має включати мету роботи, умову задачі, що вибрана згідно з варіантом індивідуального завдання, схему алгоритму рішення задачі, таблицю умовних позначень, що використовуються в програмі, текст програми на мові PASCAL, роздруківка результатів рішення поставленої задачі, аналіз результатів роботи та висновки з основних пунктів робочого завдання. Схеми алгоритмів оформляються згідно правил, що встановлені ГОСТ 19.002-80, та за допомогою граф-символів згідно ГОСТ 19.003-80. Найбільш поширені в алгоритмах граф-символи наведено в додатку 1 даних методичних вказівок.



Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  6. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  7. А) загальні критерії
  8. Білковий обмін: загальні відомості
  9. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  10. В загальній сукупності фінансових відношень можуть бути виділені три важливі сфери: фінанси підприємств, установ і організацій; страхування; державні фінанси.
  11. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  12. В'язкості і тиску повітря від профілю тіла, стану його поверхні і положення тіла в повітряному потоці.




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПОСЛІДОВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ НА ПЕОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.