МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОСЛІДОВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ НА ПЕОМ
Вирішення довільної задачі за допомогою ПЕОМ включає наступні етапи: математичне формулювання задачі; вибір методу обчислення; розробка схеми алгоритму; написання програми на алгоритмічній мові; підготовка контрольного прикладу; налагодження програми; виконання розрахунків за вихідними даними. При розв’язанні конкретних задач деякі із етапів можуть бути виключені самою постановкою задачі. На етапі математичного формулювання умова задачі описується або в вигляді рівнянь, або ж в вигляді послідовності формул, що необхідні для рішення задачі. Вибір методу вирішення передбачає використання методів, що дають точний результат, або використання чисельних методів, за допомогою яких можна отримати рішення широкого класу задач з точністю, що вимагається. Використання чисельних методів найбільше характерно для розв’язання задач на ЕОМ. Вибір методу обчислень пов’язаний з необхідністю збільшення точності обчислення, зменшення його часу, з використанням стандартних програм тощо. Алгоритм розв’язання задачі є описом послідовності її вирішення в вигляді умовних графічних зображень – символів. Основні графічні символи, що використовуються для опису алгоритмів, встановлені ГОСТ 19.003-80, вони приведені в додатку 1. Розмір а в зображенні граф-символів повинен вибиратися із ряду 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50 мм і т. д., при цьому розмір в = 1,5а (допускається в = 2а ). Лінії потоку рекомендується зображати лініями, що в 2 рази тонші ліній контуру граф-символів. Складання програми припускає її написання в відповідності з синтаксичними правилами вибраної алгоритмічної мови. Налагодження розробленої програми передбачає перевірку правильності виконання розрахунків згідно контрольного приклада, результати якого наперед відомі. При цьому усуваються всі синтаксичні та семантичні (змістовні) помилки, що допущені при створенні алгоритму та розробці програми. Виконання розрахунків відлагодженої програми виконується після підготовки початкових даних та їх введення в відповідності з вимогами програми, після чого здійснюється аналіз одержаних результатів. Вказана послідовність дій повинна виконуватись студентами при виконанні лабораторних робіт 3...17. Приклад оформлення протоколу лабораторної роботи наведено в додатку 2. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 1 ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА MS DOS.
Мета роботи:отримання практичних навиків використання внутрішніх команд операційної системи MS DOS для роботи з файлами та каталогами. Читайте також:
|
||||||||
|