МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Коротка технічна характеристика ВЕЗ-150Потужність двигуна, кВт 110 Сила тяги, кН 23 - 35 Колія, м 2,8 Кількість ВВП 3 Енергонасиченість, кВт/т -енергетичного модуля 18,3 - ВЕЗ 15,3 Експериментальна перевірка ВЕЗ-150 з комплексом машин в першу чергу проводилась на вирощуванні цукрового буряка. Ріст продуктивності праці за рахунок підвищення робочих швидкостей (Vр) МТА у цій галузі неможливий, оскільки подальше зростання Vр приводить до погіршення якості посіву, підвищенню пошкодження рослин і втрат під час збирання врожаю. Знизити витрати на виробництві цієї культури можна тільки за рахунок росту ширини захвату машин, суміщення операцій тощо. Комбінований агрегат для передпосівного обробітку грунту і посіву включав 18-рядний культиватор КРШ-8,1 і сівалку ССТ-18Б. На збиранні врожаю застосовували 6-рядні машини. Спереду ВЕЗ-150 для збирання гички жорстко приєднували гичкозбиральний модуль, а ззаду навішували очисник коренеплодів. Було встановлено, що по агротехнічним показникам технологія з використанням 18-рядних машин і ВЕЗ-150 не поступається базовій. Глибина колії після проходу ВЕЗ-150 з комбінованим посівним агрегатом на 3-6 мм менша, ніж після проходу трактора класу 2. Широке застосування вивільняємий енергетичний засіб може знайти у овочівництві. Так, для обробітку та збирання 80-100 га капусти і такої ж площі моркви достатньо трьох ВЕЗ-150 замість чотирьох спеціальних самохідних збиральних машин. Використання ВЕЗ-150 на вирощування картоплі дозволило збільшити ширину захвату і застосовувати комбіновані агрегати. Внаслідок цього суттєво підвищилась продуктивність праці і урожайність. Слід підкреслити, що не дивлячись на дещо обмежене функціональне призначення, ВЕЗ принципово відрізняються від усіх інших конструктивних розробок, оскільки вони є енергетичними засобами перемінного тягового класу. В основу їх побудови покладено модульний принцип. Поряд з колісними, ведеться пошук нових конструктивних схем гусеничних ЕЗ. Прикладом є принципово нова компоновка трактора з трикутним гусеничним обводом (НАТI, Росія). Такий підхід дозволяє знизити експлуатаційну масу ЕЗ, зменшити негативний вплив ходової системи на грунт, підвищити ефективність агрегатування з навісними знаряддями. Принцип трикутного обводу в ходовій системі реалізований фірмою Case, яка випускає гусеничні трактори з шарнірно - зчленованою рамою. Проводяться роботи по створенню гусеничних ЕЗ великої потужності при використанні універсалізації трактора, як самостійного енергоблоку, який застосовують як автономно або спарено з однотипними тракторами. Залежно від відносного розміщення енергоблоків, з'єднання їх в агрегаті можуть бути по схемі: а) “тандем”; б) “катамаран”; в) “уступ”; г) “комбі”. З'єднання типу “тандем” доцільно застосовувати у випадку, коли номінальне тягове зусилля трактора, віднесене до його габаритної ширини, менше питомого тягового зусилля знаряддя. “Катамаран” і “уступ” використовують у протилежному випадку, причому перша схема ефективна при малій довжині технологічної частини МТА, а друга - при великій. Американські конструктори розробили “катамаран” із двох тракторів, загальною потужністю 565 кВт. У Польщі виготовляють трактори “катамарани” для роботи на ягідниках і в садах. Ця машина, створена на базі трактора “Урсус Ц-360”, йде зразу по двох міжряддях. “Катамаран” може бути використаний для внесення добрив, рихлення грунту тощо. Вчені IМЕСГ в результаті аналізу різних схем з'єднання тракторів прийшли до висновку, що для двох Т-150 найраціональнішою є схема типу “катамаран”. Використання такого ЕЗ доцільно в пікові періоди сільськогосподарських робіт. Енергетичним засобом керує один механізатор. Продуктивність праці МТА на основі таких ЕЗ зростає в 1,8-1,9 рази. Слід проте відзначити: що поряд з позитивними якостями, подібні ЕЗ мають і недоліки, головну роль серед яких відіграє зростання імовірності технічних відмов.
Читайте також:
|
||||||||
|