Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обґрунтування необхідності прийняття акта

У березні 2014 року проти України розпочаті бойові дії, що містять усі ознаки збройної агресії, визначені резолюцією Генеральної асамблеї ООН N 3314 від 19 грудня 1974 року.

З метою зупинення збройної агресії проти України світовим співтовариством запроваджені секторальні і персональні санкції проти агресора - Російської Федерації, її компаній та високопосадовців.

Перші санкції були запроваджені Європейським Союзом ще 6 березня 2014 року. Станом на сьогоднішній день санкції проти агресора ввели 41 країна, Парламентська асамблея Ради Європи.

На жаль, Україна, як країна, що потерпає від безчинств агресора, і частину територій якої вже юридично і фактично анексовано Російською Федерацією, досі не запровадила реальних санкції проти агресора.

На сьогодні Україна лише заборонила транзит територією України озброєння та військової техніки російського виробництва, а також експорт до Російської Федерації товарів військового призначення та подвійного використання, призначених для виробництва і ремонту озброєння та військової техніки, в інтересах збройних сил та інших військових формувань Російської Федерації.

Верховна Рада України 27 січня цього року прийняла Звернення до Організації Об'єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором.

14 серпня 2014 року Верховна Рада України прийняла Закон України "Про санкції", внесений Кабінетом Міністрів України. Цей Закон так і не запрацював.

11 вересня 2014 року Кабінет Міністрів України на своєму засіданні схвалив пропозиції до Ради національної безпеки і оборони щодо застосування персональних санкцій у зв'язку з агресією Російської Федерації проти України у військовому, економічному, енергетичному та інформаційному вимірах.

Проте досі немає оприлюдненого рішення РНБОУ щодо застосування санкцій проти агресора.

Така позиція держави Україна є незрозумілою як для наших партнерів у міжнародному середовищі, так і для громадянського суспільства країни.

У зв'язку з цим та з метою протидії агресору і забезпечення захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, її економічної самостійності, а також запобігання порушенню чи відновленню порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави, розроблено проект Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо застосування санкцій до держави-агресора" (далі - законопроект).


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  4. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  5. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  6. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  7. Акти прийняття продукції за якістю і кількістю
  8. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  9. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  10. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  11. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  12. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступне слово Прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка на засіданні Уряду 18 лютого 2015 року | Цілі та завдання законопроекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.