МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі (З.В. Друзь)Мета:виявити напрями роботи класного керівника з використання національних традицій, надати практичні навички студентам у реалізації сучасних виховних завдань національного виховання. Інформаційний блок 1. Концепція національного виховання. 2. Основні шляхи і засоби реалізації системи національного виховання в Україні. 3. Народні традиції – один з основних напрямів сучасного виховання школярів. 4. Методика проведення окремих форм роботи з використанням народних традицій: вечорниць, етичних бесід, сучасних обрядів, вечорів фольклору, козацьких ігор, усних журналів тощо. 5. Методика проведення українських вечорниць. Практичний блок 1. Підготувати та провести один із виховних заходів з використанням народних традицій. Орієнтовні теми: - Усний журнал «Чарівний світ народних звичаїв, традицій», «Кетяги червоної калини». - Вечір фольклору «Радуйся, земле, від віку до віку», «Ой у лузі калина». - Етична бесіда «Ой не ріж косу», «Весільні обряди мого народу». - Українські вечорниці. 2. Скласти розгорнутий план організації та проведення свята «Козацькому роду нема переводу». Рефлексивний блок 1. Які найбільш цікаві традиції, звичаї та обряди свого народу Вам відомі? Чи не випробували Ви впродовж заняття національну гідність за культурну спадщину свого народу? Чи є сенс передавати її підростаючому поколінню? 2. Чи потрібно, на Ваш погляд, впроваджувати вивчення народних традицій у практику виховної роботи сучасної школи? Що може дати ця робота для загального розвитку підростаючого покоління? Як національні традиції впливають на моральний розвиток особистості? 3. Чим відрізняється специфіка підготовки та проведення виховних заходів з використанням народних традицій від інших заходів, які відбуваються, начебто, за тим самим планом? Блок вільного обміну інформацією 1. Чи брали Ви безпосередню участь у підготовці та проведення заходів з використанням народних традицій? Яких саме? 2. Назвіть етапи роботи школи з використанням народних традицій. Відзначте найбільш доцільні форми, підберіть тематику. 3. Визначте, керуючись народним календарем, найбільш важливі народні свята, які слід відмічати в класі, школі та разом з батьками. Оберіть для них відповідну форму проведення. Блок самоосвіти 1. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / З.В. Друзь. – 2-е вид. стер.– К., 2009. – 260 с. 2. Друзь З.В. Хрестоматія з методики виховання особистості: Настільна робоча книга: У 3-х тт. - Т. 2.: Ч. 1: Методична конкретика основних напрямів виховання за кредитно-модульного підходу : Навч.-метод. видання / З.В. Друзь. – Київ, 2008. – 525 с. 3. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання : навч. посібник / С.Г. Карпенчук. – К. : Вища школа, 2005. – 343 с. 4. Концепція національного виховання // Рідна школа. - 1995. - №6. – С. 3-8. 5. Кузь В. Г. Основи національного виховання / В.Г.Кузь. – К. : Либідь, 1996. – 90 с. 6. Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України: Програма / ред. І.Д. Бех. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – 80 с. 7. Методика виховної роботи з використанням народних традицій: Методичні рекомендації /Укл. Соколова Л.Є., Соколова І.В. – Кр. Ріг, 2000. – 50 с. 8. Сележан Й. Ю. Основи національного виховання. Українознавство: історичний, філософсько-релігієзнавчий аспекти: хрестоматія/Й.Ю. Сележан. – Чернівці : Книги-ХХІ, 2006. – 306с. 9. Скуратівський В. Г. Свята українського народу / В.Г.Скуратівський. – К .: Либідь, 1993. – 480 с. 10. Сценарії народних свят / Упоряд. Л. Курінчук. – К. : Шкільний світ, 2003. – 112 с. 11. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навчально-методичний посібник для вузів. - К.: Вища школа, 2002. – 215 с.
Читайте також:
|
||||||||
|