Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ КУРСУ

 

Тема Кількість годин, відведених на:
лекції практич. заняття самост. роботу індивід. роботу
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
Тема 1. Предмет, методи та система міжнародного приватного права ІНДЗ – 18 годин
Тема 2.Джерела (форми) міжнародного приватного права
Тема 3.Колізійні норми у міжнародному приватному праві
Тема 4.Застосування іноземного права
Тема 5.Правові режими у міжнародному приватному праві
Тема 6.Суб’єкти міжнародного приватного права
Модульний контроль № 1
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. ОСОБЛИВА ЧАСТИНА
Тема 7. Право власності та інші речові права у міжнародному приватному праві  
Тема 8. Правочини та договірні зобов’язання у міжнародному приватному праві
Тема 9. Недоговірні зобов’язання у міжнародному приватному праві
Тема 10. Правове регулювання грошових зобов’язань та міжнародних розрахунків у міжнародному приватному праві
Тема 11. Правове регулювання міжнародних перевезень
Тема 12. Правове регулювання спадкових відносин з іноземним елементом
Тема 13. Правове регулювання шлюбно-сімейних відносин з іноземним елементом
Тема 14. Правове регулювання трудових відносин з іноземним елементом
Тема 15. Міжнародний цивільний процес
Тема 16. Міжнародний комерційний арбітраж
Модульний контроль № 2
Всього годин за видами робіт:
Всього годин/кредитів ECTS 108 год. / 3 кред.
           

 


ТЕМИ, ПЛАНИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

 

Практичні заняття з курсу «Міжнародне приватне право» охоплюють основні теми даного курсу, передбачені навчальною програмою дисципліни. Мета таких занять – допомогти студентам у засвоєнні найбільш важливих теоретичних питань курсу, навчити самостійно працювати з відповідними джерелами міжнародного приватного права, сформувати навички практичного застосування норм даної галузі права для вирішення конкретних завдань.

Практичні заняття проводяться у формі детального розгляду студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни, визначених планом заняття, а також вирішення конкретного правового казусу (завдання), сформульованого у межах даної теми, з метою формування навичок практичного застосування цих теоретичних положень і відповідних норм міжнародного приватного права. Вирішення практичних завдань має бути виконано індивідуально, у письмовій формі, містити посилання на використану нормативну базу та завершуватися чіткими відповідями на поставлені питання, а також узагальнюючим висновком студента.

Під час практичного заняття студент, спираючись на власне письмове рішення, має зробити доповідь, у якій до відома аудиторії доводиться його власна думка щодо поставлених теоретичних питань та практичного завдання. Виступ студента має бути логічним, послідовним і аргументованим. Він має чітко висвітлювати позицію автора з того чи іншого питання, містити у собі посилання на відповідні нормативні джерела, наукові теорії або концепції тощо. Основну увагу слід зосередити на проблемних аспектах завдання з метою залучити аудиторію до дискусії, висловлення і обстоювання власних думок щодо таких аспектів. Під загальним керівництвом викладача інші студенти академічної групи мають приймати активну участь у дискусії шляхом уточнення, доповнення попередніх виступів, висловлювання інших точок зору тощо. Обговорення конкретного питання, вирішення юридичного казусу чи проблемної ситуації завершується узагальнюючим висновком. Наприкінці заняття викладач згідно з встановленими критеріями оцінює підготовлені студентами письмові рішення, їх виступи, активність у дискусії, вміння формулювати та відстоювати свою позицію та інші здібності, проявлені у ході заняття. Отримані бали враховуються при визначенні підсумкового рейтингу студентів і виставленні оцінки за навчальну дисципліну.

При підготовці до практичного заняття та вирішенні практичних завдань студентам рекомендується використовувати нормативні документи та навчальну літературу, які зазначені у відповідному списку до кожної теми заняття у якості обов’язкових для підготовки.

З окремих тем навчальної дисципліни студентам може бути запропоновано складання проектів певних юридичних документів, які використовуються у практичній діяльності у сфері приватноправових відносин з іноземним елементом. Такі проекти готуються відповідно до встановлених рекомендацій та подаються викладачу на перевірку та оцінювання. Отримані бали враховуються під час визначення загальної кількості балів, отриманих під час аудиторної роботи студента.

З метою поглибленого вивчення курсу студентам рекомендується звертатися до інших підручників, навчальних посібників, монографій та наукових публікацій, які пропонуються у якості додаткової літератури.

Вивчення кожного змістового модуля завершується проведенням модульного контролю у формі тестування. Метою контролю є перевірка знань студента з усіх розділів і тем, що входять до даного модуля, у тому числі тих, які віднесені на самостійне опрацювання. Бали, отримані за результатами модульного контролю, зараховуються до підсумкового рейтингу студента.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. II. Мета вивчення курсу.
  4. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  7. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  8. IY.3. Общество и его структура.
  9. VІ. План та організаційна структура заняття
  10. А) Структура економічних відносин.
  11. Аграрна структура та її елементи
  12. Агропромисловий комплекс та його структура




Переглядів: 580

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 15. Міжнародний цивільний процес | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.