МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технічні вимоги до складання проектівПроектні матеріали з установлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень мають містити: 1) ситуаційний план — план розміщення муніципального утворення; 2) кадастровий план — план стану використання земель у межах адміністративно-територіального утворення; 3) проектний план меж адміністративно-територіального утворення; 4) текстову частину з обґрунтуванням встановлення або зміни меж адміністративно-територіального утворення, з їх описом і висновками погодження меж суміжних утворень. На кадастровому плані показують: ♦ існуючі межі утворення і склад земель за функціональним використанням; ♦ межі земельних ділянок юридичних і фізичних осіб; ♦ межі земель комунальної і державної власності; ♦ межі земель транспорту; ♦ межі земель промисловості, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення; ♦ межі земель лісового і водного фондів; ♦ межі земель сільськогосподарського призначення; ♦ межі земель природно-заповідного, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення. На плані наводять експлікації існуючого використання земель. На проектному плані меж адміністративно-територіального утворення показують: ♦ існуючі межі адміністративно-територіальних утворень і склад їх земель за функціональним використанням; ♦ межі земель різного функціонального використання, які передбачається вносити до складу земель утворення; ♦ межі резервних територій різного призначення; ♦ проектні межі адміністративно-територіального утворення. На плані наводять експлікацію земель. Він ілюмінується фарбами. У текстовій частині проекту зазначають: а) загальні дані про адміністративне утворення, експлікації існуючого використання земель у розрізі землекористувань і угідь; б) перелік населених пунктів, внесених у межі утворення, перелік землеволодінь і землекористувань, чисельність населення; в) основні напрями територіальних зон, баланс земель, дані про проектні пропозиції, які впливають на територіальний розвиток і раціоналізацію структури землекористування; г) проектні рішення щодо меж адміністративного утворення у розрізі землекористувань і угідь, експлікації земель, які зараховують до складу території утворення; ґ) результати місцевого референдуму або сходки громадян за потреби; д) економіко-екологічне обґрунтування меж адміністративно-територіального утворення; ж) опис меж утворення. Проект з установлення або зміни меж адміністративно-територіального утворення після розгляду в установленому законодавством порядку затверджується і виноситься в натуру (на місцевість). 9.2. Методика складання проектів формування (зміни) меж територій реалізації земельних та економічних інтересів сільських, селищних і міських рад Проекти формування меж територій реалізації земельних та економічних інтересів сільських, селищних і міських рад складаються з метою створення територіальних умов для самостійного розв'язання територіальними громадами та їх органами всіх питань місцевого життя, враховуючи інтереси населення, що проживає на цих територіях, на підставі законодавства України та повної економічної самостійності. Межі території сільських, селищних і міських рад установлюються одночасно в межах усієї області або адміністративного району, в адміністративному підпорядкуванні яких є рада. Межування району на території сільських, селищних і міських рад проводиться, як правило, по межах землеволодінь і землекорнотувань та чітко виражених контурах або існуючих урочищах. Межа території сільської, селищної або міської ради визначається з використанням техніко-економічного обґрунтування розвитку сіл, селищ, міст. Територія сільської, селищної або міської ради формується із земель усіх без винятку землеволодінь і землекористувань. До її складу входять землі всіх категорій, незалежно від їх цільового призначення. Проекти формування меж міст погоджують обласні ради, обласні державні адміністрації і затверджує Верховна Рада України. Проект формування меж території сільських і селищних рад погоджують районні державні адміністрації, районні ради і затверджує обласна рада. Роботи, пов'язані з формуванням меж території сільських, селищних і міських рад, виконують у такому порядку: ♦ підготовчі роботи; ♦ розроблення схем формування території сільських, селищних і міських рад у межах адміністративних районів; ♦ розроблення проектів формування меж території сільських, селищних і міський рад; ♦ погодження та затвердження проектів формування меж; ♦ виготовлення проектної документації; ♦ перенесення проектів у натуру (на місцевість). Читайте також:
|
||||||||
|