МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід заняттяВступна частина: а) організація гуртківців до навчання; б) визначення навчальної, розвивальної та виховної мети. Основна частина: а) Розповідь дідуся Федора про події війни в селі б) Діалог з розповідачем (використання набутих знань для розуміння подій): Чи велике було тоді село? Чи багато тут було зброї? Що знаєте про табір смерті Бабина балка? Про концтабір циган? Хто був керівником підпілля? Що знаєте про ями-схованки? Чи було Вам страшно? Що Вам відомо про підземні ходи? Чи Ви читаєте наші статті в газетах? Що хотіли б нам побажати?... (Ми дідусю подякували. Він пішов, а ми продовжили заняття), в) евристичне занурення: Що головне в розповіді дідуся? Які питання ви не поставили, а тепер хотіли б про це дізнатися? Як ви міркуєте, про що не розповів нам дідусь? Чому? (у дітей тупік з відповіддю). Але в них виникають нові питання, тобто нові знання: чому різні очевидці розповідають про одні й ті ж події по різному? Кому вірити? г) складання плану розповіді: 1 .Розповідь очевидця. 2.Діалог з очевидцем. 3.Підсумки зустрічі. д) підсумок як аналіз та узагальнення заняття: 1. Про що ми сьогодні дізнались? (діти перераховують події). 2. Що дають нам зустрічі з очевидцем? З. Як почуваєтесь ви зараз зі своїми знаннями? Чи змогли б ви сперечатись та доводити правду про війну? Що саме? Чому? (Гуда В. раптово заговорив, якщо наша країна не перемогла німців, то де ж ділись наші 130 полеглих в боях козубівчан? А в інших селах та містах?). е) Вчитель: Я бачу, що ви добре засвоїли тему і готові відстоювати свою точку зору. А тепер скажіть, як ми працювали? Завдання додому: 5-7 класи – напишіть «3устріч з очевидцем» (що сподобалось, що запам'яталось). 8-9 класи готують замітку в газету. Р. S.Після зустрічі виникло ще багато запитань. І ми позвали дідуся знову. Він згодився з радістю. Розмова продовжувалась. Ми дізнались, про німецький аеродром в селі, про штаб румунів та німців... Він нас попередив, про обережність зі зброєю та розповів про трагічні випадки після війни. А ще діти замітили, що дідусь працьовитий, старанний, що дома в нього все гаразд. Розділ ІV Читайте також:
|
||||||||
|