Поняття закону, принципу, мети, функції, технології, структури; їх використання в управлінні персоналом
Закон– це загально прийнята моральна норма, обов’язкова для виконання.
Принцип – це певне правило, сформульоване на основі пізнання законів чи закономірностей.
Мета́ – означає стан сьогодні або в майбутньому, який необхідно досягнути. Тим самим мета є бажаною кінцевою точкою процесу, як правило дії людини. З досягненням мети пов'язаний успіх проекту, або важливої роботи.
Функція (виконання): 1) діяльність, обов’язок, робота, зовнішній прояв властивостей певного об'єкта в рамках даної системи відносин, до якої він належить (напр., функція органів відчуття, функція грошей); 2) вид зв'язку між об'єктами, коли зміна одного з них призводить до зміни іншого, при цьому другий об'єкт також називається функцією першого.
Технологія (від грец. мистецтво, майстерність, уміння; думка, причина; методика, спосіб виробництва) – комплекс організаційних заходів, операцій і прийомів, спрямованих на певну діяльність.
Структура (від лат. будова). Може бути синонімом системи, форми, моделі, організації. У своєму основному значенні, структура є внутрішній устрій чого-небудь. Внутрішній устрій пов'язано з категоріями цілого і його частин. Виявлення зв'язків, вивчення взаємодії та співпідпорядкованості складових частин різних за своєю природою об'єктів дозволяє виявити аналогії в їх організації і вивчати структури абстрактно без зв'язку з реальними об'єктами.