Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

по курсу

«Оптимізаційні методи та моделі»

для напряму підготовки:

6.030504 «Економіка підприємства»

 

Укладач: Бродський Олександр Львович

 

 

Редактор О.Л. Бродський

Техн. редактор О.А. Концевода

Оригінал - макет О.А. Концевода

 

Підписано до друку ____________

Формат . Папір типограф. Гарнитура Times.

Друк офсетний. Ум. друк. арк.___. Обл.-вид.арк._____.

Тираж ___ прим. Вид. №_______. Замовл. №______. Ціна договірна.

 

 

Видавництво Технологічного інституту

СНУ ім. Володимира Даля (м.Сєвєродонецьк)

 

Адреса видавництва: 93400, м.Сєвєродонецьк, Луганської обл.,

пр. Радянський, 59-а, головний корпус

Телефон:(06452) 4-03-42

E-mail: sti@sti.lg.ua

 


Читайте також:

  1. II.2. Культура конспектирования
  2. Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу
  3. Блок- конспект уроків № 68-87 для 4 класу
  4. Блок- конспект уроків № 88 -102 для 4 класу
  5. Види лекцій
  6. Викладення лекційного матеріалу
  7. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  8. Електронний конспект лекцій
  9. Етапи конспектування
  10. Етапи конспектування.
  11. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  12. ЗАВДАННЯ 5. Зробіть порівняльний аналіз усного і писемного мовлення на основі прочитаних текстів у вигляді конспекту.




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача видобутку корисної копалини | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.