Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект лекцій

із дисципліни „Метрологія та стандартизація”

для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр”

за напрямом підготовки 6.060101 „Будівництво”

всіх форм навчання

 

 

__________________________________________________________________

 

 

Комп’ютерна верстка В.Н.Рожко

 

Друк RISO

 

Обл.-вид. арк. 6,7

__________________________________________________________________

 

Поліграфічний центр

Полтавського національного технічного університету

Імені Юрія Кондратюка

36011, м. Полтава, просп. Першотравневий, 24

Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи

До Державного реєстру видавців, виготовників і розповсюджувачів

Видавничої продукції

Серія ДК, №3130 від 06.03.2008

 

__________________________________________________________________

 

Віддруковано з оригінал-макета поліграфцентру ПолтНТУ


Читайте також:

  1. II.2. Культура конспектирования
  2. Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу
  3. Блок- конспект уроків № 68-87 для 4 класу
  4. Блок- конспект уроків № 88 -102 для 4 класу
  5. Види лекцій
  6. Викладення лекційного матеріалу
  7. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  8. Електронний конспект лекцій
  9. Етапи конспектування
  10. Етапи конспектування.
  11. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  12. ЗАВДАННЯ 5. Зробіть порівняльний аналіз усного і писемного мовлення на основі прочитаних текстів у вигляді конспекту.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конфіденційність | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.