МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МІКРОЕКОНОМІКАТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ План Тема: Морально-етична проблематика новел Галини Пагутяк та вічна проблема Авеля і Каїна в жіночому варіанті твору О.Забужко у «Казці про калинову сопілку» – 1 год. Самостійна робота 8 План Тема: Романний епос Павла Загребельного – 2 год. 1. Жанровий діапазон романів. 2. Історичний роман «Диво». 3. Хронологія зображених подій у романах П.Загребельного, які входять до триптиху про Київську Русь,— «Диво», «Смерть у Києві», «Первоміст».
Завдання для студентів Дослідіть співвідношення вимислу та реальності в романі «Диво». Пригадайте, що ви знаєте про епоху Ярослава Мудрого з курсу історії. Напишіть твір на тему: «Роман «Диво» в контексті історичної романістики П. Загребельного».
Питання для самоконтролю 1. Кому з видатних українських поетів присвячена лірична повість П.Загребельного «Кларнети ніжності»? 2. Який роман був першим історичним твором П. Загребельного? 3. Який історичний роман П. Загребельного має підзаголовок «Сповідь у славі»? 4. Кому з героїв роману «Диво» належало «найпалкіше серце землі Київської», яке «спочило» у Софіївському соборі? 5. Як називається книга літературно-критичних праць П. Загребельного?
Рекомендована література 1. Українська література, 11кл.:Підручник для серед. загальноосвіт. шк./ Р.В.Мовчан, Ю.І. Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. — Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2000.—496с. 2.Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11кл. загальноосвіт. навч. закл .—Част. ІІ. / Упоряд. Г.Ф.Семенюк, М.П.Ткачук, А.Б.Гуляк.—2-ге вид.—К.: Освіта, 2006.—576с. 3. Семенюк Григорій. Українська література: Підруч. для 11кл. загальноосв. навч. закл./ Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук, О.Г. Ковальчук; За заг. ред. Г.Ф.Семенюка.—3-тє вид.—К.: Освіта, 2006.—512с. 4. Дончик В. Істина—особистість: (Проза Павла Загребельного).—К., 1984. 5. Слабошпицький М. Історія сучасності й сучасність історії// Літературні профілі.—К., 1984.
1. Узагальнююча візія сучасного світу в новелах Г.Пагутяк. 2. Своєрідність творення образів у новелі «Потрапити в сад». 3. Психологізм, поєднання романтизму та реалізму у зображенні образів О.Забужко у «Казці про калинову сопілку».
Завдання для студентів Зачитайте та проаналізуйте уривки з твору, які є свідченням філософії часу, миті вічності, самотності у творчості О.Забужко.
Питання для самоконтролю 1. Чи спричинена ворожнеча між сестрами ставленням до них батьків? Доведіть свою точку зору. 2. В чому полягає особливість змісту та художньої форми твору? Чи можна вважати цю казку узагальнюючою візією сучасного світу? 3. Назвіть основні проблеми, порушені автором у творі. Чому вони непокоїли людей століття тому і хвилюють сьогодні? 4. Зорові і слухові образи, кольорова гамма творів «Потрапити в сад», «Душа метелика». 5. В чому полягає «виверт долі» і чому поломана лінія життя Місяцевої, Зоряної, Надзвичайної героїні казки?
Рекомендована література 1. Українська література, 11кл.:Підручник для серед. загальноосвіт. шк./ Р.В.Мовчан, Ю.І. Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. — Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2000.—496с. 2.Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11кл. загальноосвіт. навч. закл .—Част. ІІ. / Упоряд. Г.Ф.Семенюк, М.П.Ткачук, А.Б.Гуляк.—2-ге вид.—К.: Освіта, 2006.—576с. 3. Семенюк Григорій. Українська література: Підруч. для 11кл. загальноосв. навч. закл./ Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук, О.Г. Ковальчук; За заг. ред. Г.Ф.Семенюка.—3-тє вид.—К.: Освіта, 2006.—512с. 4. Боровська Н. Феміністичні роздуми на карнавалі мертвих поцілунків.—Львів, 1999. 5. Покоління постепохи. Проза// Дивослово.—1998.— №1. 6. Жулинський М. Подих третього тисячоліття.—Луцьк,2000.
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ Кафедра економічної теорії КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ для студентів ОКР “Бакалавр” з напрямів підготовки 6.030504 – “Економіка підприємства” 6.030507 – “Маркетинг”, 6.030509 – “Облік і аудит” та 6.030508 – “Фінанси і кредит”денної форми навчання (Частина І)
Мелітополь, 2011 Читайте також:
|
||||||||
|