МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МІКРОЕКОНОМІКАТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ План Тема: Морально-етична проблематика новел Галини Пагутяк та вічна проблема Авеля і Каїна в жіночому варіанті твору О.Забужко у «Казці про калинову сопілку» – 1 год. Самостійна робота 8 План Тема: Романний епос Павла Загребельного – 2 год. 1. Жанровий діапазон романів. 2. Історичний роман «Диво». 3. Хронологія зображених подій у романах П.Загребельного, які входять до триптиху про Київську Русь,— «Диво», «Смерть у Києві», «Первоміст».
Завдання для студентів Дослідіть співвідношення вимислу та реальності в романі «Диво». Пригадайте, що ви знаєте про епоху Ярослава Мудрого з курсу історії. Напишіть твір на тему: «Роман «Диво» в контексті історичної романістики П. Загребельного».
Питання для самоконтролю 1. Кому з видатних українських поетів присвячена лірична повість П.Загребельного «Кларнети ніжності»? 2. Який роман був першим історичним твором П. Загребельного? 3. Який історичний роман П. Загребельного має підзаголовок «Сповідь у славі»? 4. Кому з героїв роману «Диво» належало «найпалкіше серце землі Київської», яке «спочило» у Софіївському соборі? 5. Як називається книга літературно-критичних праць П. Загребельного?
Рекомендована література 1. Українська література, 11кл.:Підручник для серед. загальноосвіт. шк./ Р.В.Мовчан, Ю.І. Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. — Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2000.—496с. 2.Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11кл. загальноосвіт. навч. закл .—Част. ІІ. / Упоряд. Г.Ф.Семенюк, М.П.Ткачук, А.Б.Гуляк.—2-ге вид.—К.: Освіта, 2006.—576с. 3. Семенюк Григорій. Українська література: Підруч. для 11кл. загальноосв. навч. закл./ Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук, О.Г. Ковальчук; За заг. ред. Г.Ф.Семенюка.—3-тє вид.—К.: Освіта, 2006.—512с. 4. Дончик В. Істина—особистість: (Проза Павла Загребельного).—К., 1984. 5. Слабошпицький М. Історія сучасності й сучасність історії// Літературні профілі.—К., 1984.
1. Узагальнююча візія сучасного світу в новелах Г.Пагутяк. 2. Своєрідність творення образів у новелі «Потрапити в сад». 3. Психологізм, поєднання романтизму та реалізму у зображенні образів О.Забужко у «Казці про калинову сопілку».
Завдання для студентів Зачитайте та проаналізуйте уривки з твору, які є свідченням філософії часу, миті вічності, самотності у творчості О.Забужко.
Питання для самоконтролю 1. Чи спричинена ворожнеча між сестрами ставленням до них батьків? Доведіть свою точку зору. 2. В чому полягає особливість змісту та художньої форми твору? Чи можна вважати цю казку узагальнюючою візією сучасного світу? 3. Назвіть основні проблеми, порушені автором у творі. Чому вони непокоїли людей століття тому і хвилюють сьогодні? 4. Зорові і слухові образи, кольорова гамма творів «Потрапити в сад», «Душа метелика». 5. В чому полягає «виверт долі» і чому поломана лінія життя Місяцевої, Зоряної, Надзвичайної героїні казки?
Рекомендована література 1. Українська література, 11кл.:Підручник для серед. загальноосвіт. шк./ Р.В.Мовчан, Ю.І. Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. — Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2000.—496с. 2.Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11кл. загальноосвіт. навч. закл .—Част. ІІ. / Упоряд. Г.Ф.Семенюк, М.П.Ткачук, А.Б.Гуляк.—2-ге вид.—К.: Освіта, 2006.—576с. 3. Семенюк Григорій. Українська література: Підруч. для 11кл. загальноосв. навч. закл./ Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук, О.Г. Ковальчук; За заг. ред. Г.Ф.Семенюка.—3-тє вид.—К.: Освіта, 2006.—512с. 4. Боровська Н. Феміністичні роздуми на карнавалі мертвих поцілунків.—Львів, 1999. 5. Покоління постепохи. Проза// Дивослово.—1998.— №1. 6. Жулинський М. Подих третього тисячоліття.—Луцьк,2000.
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ Кафедра економічної теорії КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ для студентів ОКР “Бакалавр” з напрямів підготовки 6.030504 – “Економіка підприємства” 6.030507 – “Маркетинг”, 6.030509 – “Облік і аудит” та 6.030508 – “Фінанси і кредит”денної форми навчання (Частина І)
Мелітополь, 2011 Читайте також:
|
||||||||
|