МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МІКРОЕКОНОМІКАТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Режим електронного документа Спеціально для роботи з документами на WEB -странице призначений режим електронного документа. Розмітка документа зображується спрощено з метою зручності представлення документа на екрані. У лівій частині вікна представлена структура заголовків документа, складова його схему. Для переходу в режим електронного документа використовується команда Вигляд - Електронний документ. Схема документа відображається в режимі електронного документа, але відкрити її можна через кнопку Схема документа. Контрольні питання 1. Особливості документів для Internet. 2. Як створити HTML документ? 3. Як створити і вставити гіперпосилання? 4. Які елементи можна вставити в HTML документ? 5. Як працювати з електронними документами? СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 1. Гуржій А.Н., Зарецька І.Т., Колодяжний Б.Г. Інформатика (підручник), 10-11 кл., Факт, Навчальна книга, 2002, 2004,2006. 2. Ярмуш О. В., Редько М. М. Інформатика і комп’ютерна техніка: навчальний посібник. – К.: Вища освіта, 2006. – 359 с. 3. Симоновича С.В. Информатика. Базовый курс, 2-е издание/под. ред. Симоновича С.В. – СПб.: Питер, 2003. – 640 с. 4. Руденко В.Д., Макарчук О.М., Патланжоглу М.О. Курс інформатики (у 2-х ч.), (навчально-методичний посібник), 10-11 кл., Фенікс, 2002, 2004. 5. Немнюгин С.А. TurboPascal. Программирование на языке высокого уровня: Учебник для вузов. 2-е издание. / Немнюгин С. А. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с. 6. Немнюгин С.А. Turbo Pascal.Практикум / Немнюгин С.А. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с. 7. Федоренко Ю. Алгоритмы и программы на Turbo Pascal. Учебный курс. – – СПб.: Питер, 2001. – 240 с. 8. Караванова Т.П. Інформатика. Основи алгоритмізації та програмування (процедурне програмування) (навчальний посібник), 10-11 кл., Аспект, 2005. 9. Караванова Т.П. Основи алгоритмізації та програмування. 777 задач з рекомендаціями та прикладами, (навчальний посібник), 10-11 кл., Генеза, 2005.
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ Кафедра економічної теорії КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ для студентів ОКР “Бакалавр” з напрямів підготовки 6.030504 – “Економіка підприємства” 6.030507 – “Маркетинг”, 6.030509 – “Облік і аудит” та 6.030508 – “Фінанси і кредит”денної форми навчання (Частина І)
Мелітополь, 2011 Читайте також:
|
||||||||
|