Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конституційний Суд Румунії.

До складу Конституційного Суду входять дев'ять суддів, котрі займають посаду на строк дев'ять років без права на повторне призначення. Судді Конституційного Суду призначаються нарівно (по троє) Палатою Депутатів, Сенатом і Президентом.

 

ТЕМА 23. ОСНОВИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА УГОРЩИНИ.

План

Парламент Угорщини.

Президент та уряд Угорщини.

Конституційний Суд Угорщини.

 

Парламент Угорщини.

Органом законодавчої влади є парламент — Державні Збори, — що їх виз­начено як «верховний орган державної влади і представницький орган наро­ду» (ст. 19). До його складу входить 386 депутатів, обраних строком на чо­тири роки за змішаною системою. Віковий ценз для активного і пасивного виборчого права однаковий і становить 18 років. Повноваження Державних Зборів є досить звичайними для парламентів. Насамперед вони займаються законотворчістю, причому законодавчою ініціативою наділені Президент, Уряд, кожний депутат і комітет Державних Зборів. Найважливіші закони, визначені в самій Конституції, потребують для їх прийняття не простої, а кваліфікованої у дві третини більшості голосів депутатів.

Серед повноважень Державних Зборів, що не мають законодавчого харак­теру, слід виділити повноваження визначати план соціально-економічного розвитку країни; затверджувати державний бюджет та забезпечувати його виконання; приймати рішення щодо урядової програми; укладати міжна­родні договори, які мають особливе значення; приймати рішення про ого­лошення війни та укладення миру; призначати референдуми; оголошувати кризовий стан і створювати Раду оборони.

Остання у випадку стану війни чи виникнення загрози збройного нападу здійснює верховне владарювання в державі. До її складу входять Президент (голова), голова Державних Збо­рів, лідери партійних груп (фракцій) у Державних Зборах, глава й усі члени уряду, а також командування Збр. Сил.


Читайте також:

  1. Глава 8 Конституційний Суд України
  2. Конституційний контроль.
  3. Конституційний механізм розподілу державної влади в Україні.
  4. Конституційний нагляд
  5. Конституційний принцип рівноправності громадян
  6. Конституційний процес
  7. Конституційний процес
  8. Конституційний процес в незалежній Україні
  9. Конституційний процес в Україні
  10. Конституційний процес в Україні в добу незалежності. Конституція України 1996 р.
  11. Конституційний процес в умовах
  12. Конституційний процес у незалежній Україні




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Президент та уряд Румунії. | Президент та уряд Угорщини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.