Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конституційний нагляд

Судові органи є незалежними і підпорядковані вони тільки закону. Конституцією 1988 року встановивлено принцип адміністративної та фінансової автономії судової влади (ст. 99). Суди фінансуються за особливою статтею бюджету, а кошти в рамках цієї статті суди розподіляють самі.

У Бразилії існує дві судові системи — федеральна і штатів, проте вони централізовані.

Відповідно до Конституції (ст. 92), органами судової влади в Бразилії є:

· Федеральний Верховний суд;

· Вищий суд правосуддя;

· федеральні регіональні суди та федеральні судді;

· трудові суди та трудові судді;

· виборчі суди та виборчі судді;

· військові суди та військові судді;

· суди та судді штатів, федерального округу і територій.

Вищим органом судової системи є Федеральний Верховний суд, що складається з 11 членів, призначених Президентом республіки і узгоджених з Федеральним Сенатом. Головна функція суду — конституційний контроль по відношенню до законів та інших актів Союзу і штатів.

Вищий суд правосуддя -члени цього трибуналу (числом 33) призначаються Президентом і затверджуються Сенатом. Вищий суд правосуддя у першій інстанції розглядає кримінальні справи по відношенню до губернаторів штатів і федерального округу, а також великої групи членів судів, членів трибуналів правосуддя штатів і федерального округу, членів рахункових трибуналів штатів та округу та інші справи при здійсненні процедури habeas data по відношенню до актів міністрів штатів і власних рішень.

Регіональні суди відтворюють судову владу на територіях спеціальних округів. Вони розглядають у першій інстанції певні категорії справ, зокрема справи, що стосуються федеральних суддів і прокурорів, а також виступають як апеляційна інстанція.

Федеральні судді, розглядають більшість кримінальних і цивільних справ за федеральними законами і законами штатів.

Професійні та непрофесійні федеральні судді у штатах (на кожний штат припадає один або кілька судових округів), які розглядають у першій інстанції невелику кількість кримінальних і цивільних справ з можливістю подати апеляцію в суди першої інстанції.

На федеральному рівні в Бразилії діє розвинена система спеціалізованих судових органів — трудові, виборчі, військові трибунали і судді. Кожна із названих гілок юстиції має свою власну компетенцію, визначену в федеральній Конституції.

Органами трудової юстиції є:

· Вищий трудовий трибунал;

· обласні трудові трибунали;

· жунти (колегії) з примирення і вирішення спірних питань.

Органи виборчої юстиції — це:

· Вищий виборчий трибунал;

· обласні виборчі трибунали;

· виборчі судді;

· виборчі жунти.

Військова юстиція представлена Вищим військовим трибуналом, військовими трибуналами та суддями.

Прокуратура є постійно діючим незалежним інститутом, зобов'язаним захищати правовий порядок, демократичний режим, суспільні й особисті інтереси (ст. 127 Конституції). Вона складається з прокуратури Республіки та прокуратури штатів. Прокуратура Республіки, своєю чергою, складається з Федеральної прокуратури, військової прокуратури, трудової прокуратури, прокуратури федерального округу і територій.

5. Місцеве самоврядування і управління

Штати складаються з муніципій, яких у країні нараховується близько 5 тисяч. Вони мають право самостійного управління в усіх сферах, що стосуються їхніх інтересів.

Статус муніципії детально регулюється її органічним законом. Однак своє положення муніципії визначають самі. Головне — цей статус не повинен вступати в протиріччя з федеральним законодавством.

До компетенції муніципії входять такі повноваження, як законодавча ініціатива з проблем, що являють собою зацікавленість місцевої влади, доповнення законодавства федерального і штатів, якщо в цьому є необхідність, встановлення і збір податків у межах своєї компетенції, створення, організація і скасування округів згідно із законом штату.

Муніципія обирає законодавчий орган — муніципальну палату, що складається з радників. їх кількість залежить від чисельності населення муніципії і може коливатися від 9 в муніципіях, де кількість населення не перевищує одного мільйона, до 55, де кількість населення перевищує 5 мільйонів.

Центральною фігурою в муніципальному управлінні є префект — голова місцевої адміністрації. Префект, віце-пре-фект і муніципальні радники обираються терміном на чотири роки шляхом прямих виборів одночасно по всій країні.

Муніципальна палата сама організовує свою законодавчу та наглядову діяльність. Федеральна Конституція зобов'язує її співпрацювати з представницькими органами інших рівнів у муніципальному плануванні, а також передбачити у статусі муніципії діяльність інституту народної ініціативи повщ-ношенню до проектів закону, що становляють особливий інтерес для муніципії, міста чи округу.

 

 


Читайте також:

  1. II. Наглядова рада АТ
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. Акти прокурорського нагляду.
  4. Банківське регулювання і банківський нагляд
  5. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  6. Банківський нагляд: методи проведення та заходи впливу
  7. Вищий нагляд за додержанням і правильним застосуванням законів про ОП здійснюється Генеральним прокурором України і підпорядкованими йому прокуратурами.
  8. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  9. Влади з нагляду за охороною праці до середини 2005 р. був Державний комітет
  10. Глава 8 Конституційний Суд України
  11. Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
  12. Державний нагляд з ОП




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вищі органи державної влади | ТЕМА 28. КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО АРАБСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ ЄГИПЕТ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.072 сек.