МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конституційний наглядСудові органи є незалежними і підпорядковані вони тільки закону. Конституцією 1988 року встановивлено принцип адміністративної та фінансової автономії судової влади (ст. 99). Суди фінансуються за особливою статтею бюджету, а кошти в рамках цієї статті суди розподіляють самі. У Бразилії існує дві судові системи — федеральна і штатів, проте вони централізовані. Відповідно до Конституції (ст. 92), органами судової влади в Бразилії є: · Федеральний Верховний суд; · Вищий суд правосуддя; · федеральні регіональні суди та федеральні судді; · трудові суди та трудові судді; · виборчі суди та виборчі судді; · військові суди та військові судді; · суди та судді штатів, федерального округу і територій. Вищим органом судової системи є Федеральний Верховний суд, що складається з 11 членів, призначених Президентом республіки і узгоджених з Федеральним Сенатом. Головна функція суду — конституційний контроль по відношенню до законів та інших актів Союзу і штатів. Вищий суд правосуддя -члени цього трибуналу (числом 33) призначаються Президентом і затверджуються Сенатом. Вищий суд правосуддя у першій інстанції розглядає кримінальні справи по відношенню до губернаторів штатів і федерального округу, а також великої групи членів судів, членів трибуналів правосуддя штатів і федерального округу, членів рахункових трибуналів штатів та округу та інші справи при здійсненні процедури habeas data по відношенню до актів міністрів штатів і власних рішень. Регіональні суди відтворюють судову владу на територіях спеціальних округів. Вони розглядають у першій інстанції певні категорії справ, зокрема справи, що стосуються федеральних суддів і прокурорів, а також виступають як апеляційна інстанція. Федеральні судді, розглядають більшість кримінальних і цивільних справ за федеральними законами і законами штатів. Професійні та непрофесійні федеральні судді у штатах (на кожний штат припадає один або кілька судових округів), які розглядають у першій інстанції невелику кількість кримінальних і цивільних справ з можливістю подати апеляцію в суди першої інстанції. На федеральному рівні в Бразилії діє розвинена система спеціалізованих судових органів — трудові, виборчі, військові трибунали і судді. Кожна із названих гілок юстиції має свою власну компетенцію, визначену в федеральній Конституції. Органами трудової юстиції є: · Вищий трудовий трибунал; · обласні трудові трибунали; · жунти (колегії) з примирення і вирішення спірних питань. Органи виборчої юстиції — це: · Вищий виборчий трибунал; · обласні виборчі трибунали; · виборчі судді; · виборчі жунти. Військова юстиція представлена Вищим військовим трибуналом, військовими трибуналами та суддями. Прокуратура є постійно діючим незалежним інститутом, зобов'язаним захищати правовий порядок, демократичний режим, суспільні й особисті інтереси (ст. 127 Конституції). Вона складається з прокуратури Республіки та прокуратури штатів. Прокуратура Республіки, своєю чергою, складається з Федеральної прокуратури, військової прокуратури, трудової прокуратури, прокуратури федерального округу і територій. 5. Місцеве самоврядування і управління Штати складаються з муніципій, яких у країні нараховується близько 5 тисяч. Вони мають право самостійного управління в усіх сферах, що стосуються їхніх інтересів. Статус муніципії детально регулюється її органічним законом. Однак своє положення муніципії визначають самі. Головне — цей статус не повинен вступати в протиріччя з федеральним законодавством. До компетенції муніципії входять такі повноваження, як законодавча ініціатива з проблем, що являють собою зацікавленість місцевої влади, доповнення законодавства федерального і штатів, якщо в цьому є необхідність, встановлення і збір податків у межах своєї компетенції, створення, організація і скасування округів згідно із законом штату. Муніципія обирає законодавчий орган — муніципальну палату, що складається з радників. їх кількість залежить від чисельності населення муніципії і може коливатися від 9 в муніципіях, де кількість населення не перевищує одного мільйона, до 55, де кількість населення перевищує 5 мільйонів. Центральною фігурою в муніципальному управлінні є префект — голова місцевої адміністрації. Префект, віце-пре-фект і муніципальні радники обираються терміном на чотири роки шляхом прямих виборів одночасно по всій країні. Муніципальна палата сама організовує свою законодавчу та наглядову діяльність. Федеральна Конституція зобов'язує її співпрацювати з представницькими органами інших рівнів у муніципальному плануванні, а також передбачити у статусі муніципії діяльність інституту народної ініціативи повщ-ношенню до проектів закону, що становляють особливий інтерес для муніципії, міста чи округу.
Читайте також:
|
||||||||
|