Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 8.

При визначенні періоду напіврозпаду радіоактивного препарату лічильник імпульсів показав n1 імпульсів у хвилину, а через час tпісля початку першого виміру n2імпульсів у хвилину. Визначити постійну радіоактивного розпаду λ і період напіврозпаду τ.

Рішення.

Відповідно до закону радіоактивного розпаду:

, (1)

де N0 – число атомів у початковий момент часу, N – число атомів, що маються в наявності в момент часу t. Число імпульсів, що реєструється лічильником за час виміру Δt (тривалість рахунку імпульсів), пропорційно числу атомів, що розпалися. При першому вимірі:

, (2)

де N1 – кількість атомів до моменту початку відліку, k – постійний для даного приладу і даного взаємного розташування приладу і радіоактивного препарату коефіцієнт.

При другому вимірі:

. (3)

Тут N2 - кількість атомів до моменту початку другого виміру.

За умовою задачі Δt1 = Δt2 = Δt =1 хв. Отже, λΔt1 = λΔt1.

Розділивши (2) на (3), одержимо:

. (4)

У силу закону радіоактивного розпаду:

, (5)

де t - час, що пройшов між початком першого і другого виміру. Отже:

. (6)

Прологарифмуємо (6):

ln (7)

Постійна радіоактивного розпаду:

ln (8)

Період напіврозпаду виражається через постійну розпаду за допомогою співвідношення:

. (9)

Підставляючи (8) у (9), одержимо:

. (10)

За умовою задачі: t = 1година = 3600 с.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рішення. | Задача 9.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.