Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи формування інноваційної політики підприємства

Формування інноваційної політики слід здійснювати на основі певних принципів.

Принципи формування інноваційної політики —норми, прави­ла поведінки організації, що встановлюють взаємозв'язок між розвитком підприємства і напрямами його інноваційної діяль­ності.

Переважання стратегічної спрямованості. Інноваційну діяльність слід планувати в межах обраної стратегії, а реалізація іннова­цій повинна забезпечувати досягнення стратегічних цілей. Тип загальної стратегії визначає напрям інноваційного по­шуку та зміст інноваційної діяльності, впливає на вибір форм її організації.

Орієнтація на потреби ринку. Розроблення і впрова­дження інновацій буде доцільним за умови, що вони вне­суть у товар чи послугу те, що вигідно відрізня­тиме його від аналогічних товарів конкурентів, тобто створять йому конкурентні переваги. Для цього необхід­но ретельно досліджувати ринок та його наявні і приховані потреби.

Цілеспрямованість. Будь-які інноваційні зміни на підприємстві слід здійснювати з певною метою. Чіт­ке визначення цілей інноваційної діяльності дає змогу вибрати засоби їх здійснення, контролювати процес реалі­зації інновацій через розроблення ієрархії цілей для структурних одиниць підприємства, задіяних у процесі реалізації інновації, і визначення ступеня досягнення ни­ми поставлених цілей.

Комплексність. Цей принцип вказує на необхідність залучення у процес розроблення інновацій усіх внутріш­ніх елементів підприємства. Керуючись принци­пом комплексності, керівники підприємства повинні роз­глядати конкретні інновації не як проблему окремого під­розділу, а як процес, що певною мірою стосується всіх служб підприємства.

Планомірність. У процесі планування інноваційної діяльності визначаються терміни реалізації інновацій, виконавці, послідов­ність дій, необхідні ресурси; прогнозуються можливі ко­рективи процесу; узгоджується реалізація інноваційних заходів із поточним планом діяльності підприємства. Дотримання принципу планомірності дає змогу коор­динувати роботу всього підприємства у період створення інновацій, підготовки до її впровадження, реалізації та згортання.

Інформаційна забезпеченість. Передбачає форму­вання інноваційної політики з врахуванням сучасних до­сягнень НТП і тенденцій розвитку науки і техніки у від­повідній галузі (вільний доступ до джерел нау­ково-технічної інформації).


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. III ПОЛІТИКИ.
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. V розділ. Товарна політика підприємства
  9. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  10. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  11. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність і завдання інноваційної політики підприємства | Складові інноваційної політики підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.