МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 4. Провадження по зверненням громадянСемінарське заняття – 2 години Теоретичні питання: 1. Поняття та особливості пропозицій, заяв та скарг. Вимоги, які пред’являються до оформлення пропозицій заяв та скарг. 1.1.Заходи держави по удосконаленню роботи зі зверненнями громадян. 1.2.Правова регламентація роботи державних та недержавних органів по розгляду звернень громадян. 2. Порядок обліку та розгляду звернень громадян. 2.1.Особливості розгляду звернень громадян, які взяті під контроль вищестоящими органами держави. 2.2.Порядок одержання та зберігання матеріалів по зверненням громадян. 3.Порядок оскарження рішень по зверненням громадян. Студент повинен: Знати: Поняття та особливості пропозицій, заяв та скарг. Порядок обліку та розгляду звернень громадян. Вміти: Складати відповідні документи (висновки, відповідь заявнику)
Методичні рекомендації: У реалізації прав і волі громадян одне з найважливіших місць займають можливість подачі скарги будь-яким суб'єктом права, і, передбачена законодавством обов'язок уповноважених осіб розглянути дану скаргу і прийняти по ній обґрунтоване рішення. Необхідність адміністративно-процесуального регулювання провадження по скаргах громадян не викликає сумнівів. Різними нормативно-правовими актами встановлюються, в основному, матеріальні норми у відношенні скарг громадян, що ж стосується затребуваних процесуальних норм, що регламентують сам порядок розгляду скарг, то їх зараз явно не достатньо. Скарги, які подані в органи державного управління, містять указівки на наявність адміністративної суперечки і завжди зв'язані з представленням скаржника про те, що його права чи законні інтереси порушені діями чи правовими актами органів виконавчої влади або їх посадовими особами. Ціль подачі скарги складається в захисті і відновленні порушених прав і законних інтересів громадянина. Самі громадяни не в змозі забезпечити собі цей захист, тому що не мають державно-владні повноваження, якими наділені державні органи й органи місцевого самоврядування, у які звертаються громадяни. Таким чином, скарга є способом захисту і відновлення порушених суб'єктивних прав громадян. Отже, адміністративне провадження по скаргах громадян – це урегульований правом порядок розгляду індивідуальних адміністративних справ спірного характеру на підставі поданої громадянином скарги й в інтересах захисту його суб'єктивних прав і інтересів у сфері державного управління. Можна виділити наступні стадії адміністративного провадження по скаргах громадян - це: 1. порушення провадження по скарзі; 2. установлення фактичних обставин справи по скарзі; 3. розгляд скарги власне кажучи і прийняття по ній рішення; 4. оскарження чи опротестування рішення по скарзі; 5. виконання рішення по скарзі. Методичні рекомендації до самостійної роботи: При підготовці до занять необхідно: Вивчити запропоновану літературу, у робочих зошитах дати відповіді на додаткові питання: 1.Деловодство щодо розгляду звернень громадян. 2.Скарги громадян як один з засобів захисту прав громадян. Практичне Семінарське заняття – 2 години Рішення ввідних завдань шляхом усних відповідей, складання та обговорення підготовлених документів та прийняття рішень. Читайте також:
|
||||||||
|