Тема 3. Провадження з відпрацьовування й ухвалення актів управління
Семінарське заняття – 2 години
Теоретичні питання:
1. Поняття, сутність та правова природа акті в управління.
2. Процес прийняття актів управління.
2.1.Учасники процесу прийняття актів управління їх правове становище.
2.2. Інформаційне забезпечення процесу прийняття актів управління.
3. Особливості підготовки та прийняття управлінських рішень.
3.1.Організаційно-правові фактори вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень.
Читайте також: - C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
- ERP і управління можливостями бізнесу
- H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
- IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
- ISO9000. Як працює система управління якістю
- Oracle Управління преміальними
- X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
- А. Видання прав актів управління
- Автоматизація управління діяльністю готелю
- АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|