МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пояснювальна запискаМЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК для самостійної роботи студентів З предмету «Географія» Для студентів І курсу Розробила викладач З.М.Кузьомка
Зміст 1. Пояснювальна записка 3-4
2. Інформаційний обсяг навчальної дисципліни 5-6
3. Зміст самостійних робіт 7-49
4. Література 50
Пояснювальна записка
Програма вивчення навчальної дисципліни «Географія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки молодшого спеціаліста спеціальностей «Обслуговування і ремонт електроустаткування автомобілів і тракторів», «Економіка підприємства», «Конструювання, виробництво та технічне обслуговування радіотехнічних пристроїв», «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів», «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж». Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності розміщення і розвитку господарства та населення світу. Метою викладання навчальної дисципліни «Географія» є формування знань студентів про географічну картину світу, які спираються на положення теорії взаємодії суспільства і природи, відтворення і розміщення населення, світового господарства та географічного поділу праці, на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Географія» є: сформувати у студентів цілісне уявлення про навколишній світ; показати глибокий взаємозв’язок природи, населення і господарства Землі; навчити просторово мислити; сприяти вихованню поваги і любові до своєї Батьківщини, до інших країн і народів світу. Головна увага при вивченні даного курсу приділяється проблемі взаємодії суспільства і природного середовища. На вивчення навчальної дисципліни «Географія» відводиться 52 години, з яких 12 годин на самостійне опрацювання (для спеціальностей «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів», «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж») та 14 годин (для спеціальностей «Обслуговування і ремонт електроустаткування автомобілів і тракторів», «Економіка підприємства», «Конструювання, виробництво та технічне обслуговування радіотехнічних пристроїв»). Зміст самостійної роботи з предмету «Географія» визначається робочою навчальною програмою з предмету та методичними рекомендаціями викладача. Самостійну роботу студенти виконують паралельно з вивченням теоретичного курсу під час аудиторних занять. Викладач визначає обсяг і зміст самостійної роботи, узгоджує її з іншими видами навчальної діяльності, розробляє методичні засоби проведення поточного та підсумкового контролю, аналізує результати самостійної навчальної роботи студентів – кожен студент повинен мати стислий конспект самостійних тем, питання самостійної роботи входять до переліку питань семінарських занять, завдань модульного контролю. Перед виконанням самостійної роботи студент повинен ознайомитися з даним методичним посібником, а саме: з рекомендаціями по виконанню самостійної роботи; зі змістом питань, по яким буде виконуватися самостійна робота; з рекомендованою літературою. Далі необхідно уважно прочитати матеріал та законспектувати його, тобто записати найголовніше, найбільш суттєве. Обсяг конспекту буде залежати від складності навчального матеріалу. Перевірка виконання самостійних робіт здійснюється під час семінарських занять, у питання яких входять питання самостійних робіт. Методичні рекомендації та навчальний матеріал підготовлені для полегшення вивчення тем, відведених на самостійне опрацювання.
Читайте також:
|
||||||||
|