МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи/ етапи перебудови та її наслідки для у країни1 етап 1985-1988-період розробки концепції перебудови,здійснення перших екон реф.,визрівання політ курсу перебудови:прийняття програми прискорення сой-екон розв країни квітень!985;реформа рижикова та абалкіна(черв!987)суть якої полягла у запровадж принципу Зх С-самостійн,самоокупність,самофінансування.Ухвалені закониПро кооперацію та інш;перебування перебудовчих процесів в україні під контролем радянс номенклатури;початок політ реф. (лібералізації,відміна цензури,реабілітація політв'язнів).Врезультаті запропоновані екон реф. Виявилися утопічними і непослідовними,проводилися невпевнено і зазнали поразки.2етап-1988-91-період політ актив перетворень-19 партійна конференція на якій було ухвалено рішення про кардинальне реформування політ системи.Взято курс на гласність,яка виявилась у поверненні із забуття істор фактів.оприлюднення інфо про події що раніше приховувались,публікація творів рад і зарубіж авторів,які раніше заборонялись,ознайомл рад сусп. з масовою культурою заходу,проведення перших демокр виборів до верх ради (1990),погіршення економічної ситуації,дефіцит товарів,низька продукт праці,падіння нац прибутку,неспроможність союзних структур здійснювати управління економікою республіки;прийняття верх радою СРСР програми переходу до регульованої ринкової економіки,яка виявилася нежиттєздатною.У результаті перебудова призвела до розвалу нар господарства,зростання інфляції,розбалансованосгі економіки.
86 Міжнародні відносини і зовнішньополітичнз роль держави Міжнародні відносини - сукупність економічних, політичних, ідеологічних, правових,дипломатичних та інших зв'язків між державами й системами держав, між головними соціальними, економічними, політичними силами, організаціями й громадськими рухами, які діють на світовій арені.Міжнародні відносини е особливим різновидом суспільних відносин. З одного боку, вони — своєрідне втілення внутрісуспільних відносин, з іншого — якісно нова система з притаманними тільки їй рисами. Вони характеризуються взаємодією таких суб'єктів політичного життя, як держави, народи, політичні й громадські організації, рухи і навіть окрші особи різних країн. Забезпечують інтереси соціальних груп за межами національних держав, відносини між державами, міждержавними організаціями, партіями, компаніями, приватними особами різних держав, інтеграційні зв'язки, які формують людське співтовариство. Формування зовнішньополітичного курсу держави — складний, суперечливий процес. У боротьбі за владу в країні різні політичні сили демонструють своє бачення національного інтересу і зовнішньополітичного курсу, який не завжди відповідає внутрішнім і зовнішнім умовам його реалізації, ие завжди адекватний національним інтересам.У своєму зовнішньополітичному курсі держава повинна враховувати своє геополітичне положення, спиратися на свій економічний, демографічний, воєнний, науково-технічний та культурний потенціал. Цей потенціал обумовлює зовнішньополітичні можливості держави, визначає пріоритети у вирішенні конкретних зовнішньополітичних проблем. Зовнішня політика держав пов'язана з внутрішньою. 8 політичній науці перевага як вирішальному чинникові надається або зовнішній, або внутрішній політиці. Однак пріоритет внутрішньої чи зовнішньої політики визначається в кожній конкретній ситуації. Загалом все-таки переважають внутрішня політика, внутрішні інтереси держави, заради яких проводиться і зовнішня політика.Участь України у всесвітніх міжнародних організаціях створює реальні можливості для взаємодії практично і усіма державами світу.в рамках багатосторонньої дипломатії. Членство в них доповнює і розширює двосторонні та регіональні механізми забезпечення фундаментальних національним інтересів України, відкриваючи доступ до світового досвіду, інформації, статистики, експертних послуг, джерел технічної та фінансової допомоги, , вирішує проблеми гарантій Читайте також:
|
||||||||
|