Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програма виконання роботи

1. Вибрати з таблиць варіант завдання відповідно до останніх двох цифр номера в списку журналу (вихідні данні для виконання роботи).

2. Визначити математичне очікування і дисперсію відхилення часових інтервалів, які обумовлені зміною температури довкілля.

3. Визначити математичне очікування і дисперсію відхилення часових інтервалів, які обумовлені змінами напруги джерела живлення,

4. Визначити математичне очікування і дисперсію величини відхилення часових інтервалів при зміні частоти синхронізуючого сигналу.

5. Визначити результуюче значення математичного очікування і дисперсії відхилення часових інтервалів.

6. Визначити практично граничне значення відхилення часових інтервалів з коефіцієнтом довіри 1-e=0,997.

7. Визначити інтервал довіри, усередині якого можуть знаходиться, з заданою вірогідністю, практично всі значення відхилення часових інтервалів синхросигналів екстремальної комп’ютерно-інтегрованої системи.

 

 

Список літератури

1. Справочник по теории вероятностей и математической статистике / В.С. Королюк, Н.И. Портенко, А.В. Скороход, А.Ф. Турбин. - М.: Наука, 1985. - 640 с.

2. Горбань І.І. Теорія ймовірностей і математична статистика для наукових працівників та інженерів / - К.: НАН України. Інститут проблем машин і систем, 2003. - 244 с.

3. Коваль В.В. Комп’ютерно-інтегрована система поліканального моніторингу часових інтервалів синхроінформації // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – К., 2010. – Вип.148. – С.57-64.

 


Лабораторна робота №1

Визначення оптимуму однопараметричних систем.

 

Частина 2. Скалярна оптимізація екстремальної комп’ютерно-інтегрованої системи керування технологічними процесами обробки даних в телекомунікаційних мережах

Мета роботи: отримання практичних навичок по оптимізації умов експлуатації електронних пристроїв екстремальної комп’ютерно-інтегрованої системи керування технологічними процесами обробки даних в цифрових телекомунікаційних мережах

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III. Програма
  12. III. Програма




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихідні данні для виконання роботи | Статистичний аналіз умов виготовлення та

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.