Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація та методика проведення переоцінки ТМЦ

Для успішного ведення господарської діяльності підприємств усіх форм власності ринкова економіка потребує своєчасного і правильного реагування на зміни, що відбуваються на ринку ТМЦ. Основним механі­змом, за допомогою якого підприємства можуть впливати на ситуацію, є формування цін на ТМЦ, в процесі яких важливу роль відіграє переоцін­ка товарів.

Переоцінка ТМЦ - це зміна ціни в бік її збільшення (дооцінка) або зменшення (уцінка).

Дооцінка залишків матеріальних ресурсів повинна проводитися на початок кожного місяця, за умов зміни ціни на запаси, із спрямуванням сум дооцінки, одержаної від реалізації готової продукції, на поповнення власних оборотних коштів. Відповідність сум дооцінки необхідно пере­віряти згідно Порядку проведення дооцінки залишків товарно-матеріальних цінностей, затв. Міністерством економіки та Міністерст­вом фінансів України від 31.05.93р. № 37-20/248 та № 07-104 зі змінами.

Уцінку товарів широкого вжитку, продукції виробничо-технічного призначення, що не має збуту більше трьох місяців і не користується попитом у споживачів, а також товарів і продукції, що частково втрати­ли свою первісну якість, необхідно проводити згідно Положення про порядок уцінки і реалізації продукції, що залежалась, з групи товарів широкого вжитку і продукції виробничо-технічного призначення та надлишкових ТМЦ, затв. Наказом міністерства економіки України № 149/300 від 15.12.99 р.

Аудитору слід пам'ятати, що переоцінка товарів для перепродажу та продукції виробничо-технічного призначення проводиться виходячи з цін, що склалися у розрахунках з постачальниками на кінець попере­днього місяця:

- у разі зміни цін на ТМЦ;

- у зв'язку зі змінами тарифів на вантажні перевезення при придбанні ТМЦ.

При перевірці переоцінки ТМЦ аудитору слід з'ясувати:

1) законність зміни цін;

2) компетентність комісії, що проводила дооцінку;

3) правильність оформлення актів з дооцінки ТМЦ та процес проведення уцінки;

4) своєчасність відображення сум уцінки або дооцінки в регістрах обліку;

У випадку проведення переоцінки з порушенням встановленого порядку аудитор повинен визначити, на яку суму було занижено оподат­ковуваний прибуток в наслідок віднесення сум дооцінки на поповнення оборотних коштів підприємства або віднесення втрат від переоцінки на збитки підприємства.

При перевірці результатів дооцінки залишків ТМЦ аудитор пови­нен скласти відповідний робочий документ.

Аудитору слід перевірити товари та продукцію, що залежалися та
не підлягають уцінці, які:

· передані в заставу;

· перебувають у резерві;

· пе­ребувають на відповідальному зберіганні.

Аудитору необхідно перевірити терміни уцінки ТМЦ. При цьому слід пам'ятати, що ТМЦ, які залежалися і частково втратили первісну якість, піддягають уцінці у дводенний термін після їх отримання та за­
твердження акту-опису керівником підприємства.

Ретельній аудиторській перевірці підлягають ТМЦ на підприємствах, що працюють за договором комісії. При цьому слід пам'ятати, що встановлена сторонами первісна вартість ТМЦ, прийнятих на комісію, знижується на 30%, якщо вони не реалізовані на протязі ЗО днів, і додатково підлягають уцінці на 40% у випадку відсутності їх реалізації протягом наступних 15 календарних днів.

При перемаркуванні цін на ТМЦ, уцінених у зв'язку з частковою втратою якості, на товарних ярликах, упаковці або цінниках проставляється літера "П".


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика аудиту надходження і реалізації товарів | Тема: Організація і методика аудиту праці та її оплати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.