Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика аудиту надходження і реалізації товарів

У процесі перевірки надходження товарів аудитору слід звернути увагу на методологію їх обліку. В першу чергу необхідно з'ясувати за якими цінами товари відображаються в обліку: цінами продажу чи ціна­ми придбання. Особливу увагу слід звернути на ПДВ.

Аудит надходження товарів спрямований на зіставлення даних пе­рвинного, аналітичного і синтетичного обліку на правильність оформ­лення і наявність підтверджуючих документів на товар, що надійшов, на організацію розрахунків з постачальниками товару, підтвердження віро­гідності даних, що відображаються у податковому обліку, своєчасність відображення в бухгалтерському обліку записів з надходження товарів та нарахування торгової націнки. Аудитор звертає увагу на порядок над­ходження товарів у випадку, коли підприємство є платником єдиного податку за ставкою 10%.

В процесі перевірки з'ясовується повнота оприбуткування товарів. При цьому перевіряється відповідність підсумкових сум, відображених у відомостях обліку надходження товарів даним журналів № 3 та № 8:

В процесі аудиту реалізації товару необхідно перевірити відповід­ність обліку згідно законодавчим та нормативним актам України, прави­льність та достовірність облікової інформації із реалізації товарів, за­конність відображення господарських операцій на рахунках обліку, від­повідність даних аналітичного, синтетичного обліку і звітності.

Аудит реалізації товарів спрямований на визначення повноти, своєчасності відображення в обліку виручки від реалізації, перевірку наявності і правильності оформлення документів на відвантажений товар покупцям, наявність доручень, якщо товар відвантажується по безготівковому розрахунку, формування валових доходів від реалізації товарів, підтвердження даних розрахунку торгової націнки, що відноситься на залишок товару та правильності визначення збільшення чи зменшення балансової вартості залишків товару на кінець і початок податкового пе­ріоду, з'ясування повноти бухгалтерських записів при відображенні в обліку реалізації товару.

Якщо підприємство знаходиться на єдиному податку, аудиту реалізації приділяється особлива увага.

При перевірці вибуття товару звертається увага на правильність визначення собівартості реалізованого товару (рах. 902).

Якщо підприємство є платником орендної плати (державна форма власності) чи є платником збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, то необхідно перевірити правильність нарахування та­ких платежів до бюджету.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  6. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  7. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  8. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  9. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  10. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  11. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  12. Аналізцін і товарівконкурентів




Переглядів: 1504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика проведення аудиту операцій з ТМЦ | Організація та методика проведення переоцінки ТМЦ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.