Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Педагогічне чванство

Клавдія Михайлівна викликала до школи маму Артема. Розмова відбулась в учительській під час перерви.

- Товаришко Зайцева, ви абсолютно перестали слідкувати за сином! - почала Клавдія Михайлівна.

- Тобто як перестала слідкувати? Щоденники, зошити перевіряю, здається, до школи він завжди чистим приходить, - спробувала заперечити мати.

- То що ж, виходить, що ми - вчителі - обманюємо вас і не маємо чого робити, тому й викликали вас до школи?! - роздратовано продовжувала вчителька.

- А що, власне, вчинив мій син? Він взагалі-то мені все розповідає.

- Він грубить учителям, зриває уроки. Ось учора хуліганив на уроці креслення, на літературі стріляв з рогатки...

- Ви знаєте, Клавдіє Михайлівно, вдома він мені не грубить.

- Ну, значить, я вас обманюю, - перебила її вчителька. – Тоді ми з вами будемо розмовляти в іншому місці - у Вас на роботі: у адміністрації та в громадських організаціях.

- А ви мене цим не лякайте, - сердито і роздратовано, в свою чергу, відповіла мати. - Артем погано поводиться на тих уроках, де нецікаво. Всі діти розповідають, що на уроках креслення вони на головах ходять. З літератури у них вже другий місяць немає постійного вчителя, а іноді заміняє дівча-практикантка, яку діти не слухають. А з географії у Артема в нового учителя самі двійки стоять. Син говорить, що всі їх поставили не за знання, а за поведінку - хіба це справедливо? В минулому році у Лілії Іванівни він був відмінником, у районній олімпіаді брав участь. А новий учитель до Артема підходу не знайшов, ось Артем географію і зненавидів. Так що у себе спочатку лад наведіть!

- А ви нам не робіть зауваження, краще сина виховуйте!

- А ви не погрожуйте мені скаргами на роботу, я теж можу поскаржитися на школу до райвно.

- В такому разі мені з вами більш немає про що розмовляти! – і Клавдія Михайлівна обернулася до вікна.

Мати Артема пішла роздратована, з очима, повними сліз. Корисної розмови не вийшло. Клавдія Михайлівна, збуджена за інерцією, продовжувала, ніби звертаючись до колег:

- От матінка! Доведи такій що-небудь!

- Вона сліпо закохана в свого Артемчика, і тому в неї спотворене сприйняття будь-якої інформації про нього, - сказав хтось із учителів.

Минав час, а поведінка Артема так і не почала змінюватися на краще...

М.М. Поташних, ВЗ. Вульфов. Педагогические

ситуации. - М.: Педагогика, 1983, - С 88-90

 

Лабораторне заняття № 7

Тема: Комунікативність учителя

Опорні поняття: комунікативність, контактність, комунікабельність, гіперкомунікабельність, гіпокомунікабельність, емпатія, бар'єри у спілкуванні.

Завдання для студентів

І. Теоретичне завдання: підготуватися до співбесіди з питань:

1. Поняття комунікативності педагога, її суть,

2. Моделі спілкування педагога.

3. Бар'єри у спілкуванні шляхи їх подолання.

4. Позиції вчителя і учня в спілкуванні. "Прибудови" у спілкуванні.

5. Геній спілкування - хто він?


Читайте також:

  1. Дати визначення «педагогічне спілкування» ?
  2. Науково-педагогічне дослідження
  3. Науково-педагогічне дослідження
  4. Науково-педагогічне дослідження
  5. ПЕДАГОГІЧНА СУМІСНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНЕ СПРИЙМАННЯ
  6. Педагогічне групування рухливих ігор.
  7. Педагогічне керівництво позакласною роботою з фізичного виховання
  8. ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ДІАЛОГ
  9. Педагогічне управління колективом.
  10. Соціально-педагогічне значення мистецтва в арт-педагогіці.
  11. Соціально-педагогічне значення фізичного виховання




Переглядів: 1004

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести для самоконтролю | ІІ. Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.