МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Педагогічне чванствоКлавдія Михайлівна викликала до школи маму Артема. Розмова відбулась в учительській під час перерви. - Товаришко Зайцева, ви абсолютно перестали слідкувати за сином! - почала Клавдія Михайлівна. - Тобто як перестала слідкувати? Щоденники, зошити перевіряю, здається, до школи він завжди чистим приходить, - спробувала заперечити мати. - То що ж, виходить, що ми - вчителі - обманюємо вас і не маємо чого робити, тому й викликали вас до школи?! - роздратовано продовжувала вчителька. - А що, власне, вчинив мій син? Він взагалі-то мені все розповідає. - Він грубить учителям, зриває уроки. Ось учора хуліганив на уроці креслення, на літературі стріляв з рогатки... - Ви знаєте, Клавдіє Михайлівно, вдома він мені не грубить. - Ну, значить, я вас обманюю, - перебила її вчителька. – Тоді ми з вами будемо розмовляти в іншому місці - у Вас на роботі: у адміністрації та в громадських організаціях. - А ви мене цим не лякайте, - сердито і роздратовано, в свою чергу, відповіла мати. - Артем погано поводиться на тих уроках, де нецікаво. Всі діти розповідають, що на уроках креслення вони на головах ходять. З літератури у них вже другий місяць немає постійного вчителя, а іноді заміняє дівча-практикантка, яку діти не слухають. А з географії у Артема в нового учителя самі двійки стоять. Син говорить, що всі їх поставили не за знання, а за поведінку - хіба це справедливо? В минулому році у Лілії Іванівни він був відмінником, у районній олімпіаді брав участь. А новий учитель до Артема підходу не знайшов, ось Артем географію і зненавидів. Так що у себе спочатку лад наведіть! - А ви нам не робіть зауваження, краще сина виховуйте! - А ви не погрожуйте мені скаргами на роботу, я теж можу поскаржитися на школу до райвно. - В такому разі мені з вами більш немає про що розмовляти! – і Клавдія Михайлівна обернулася до вікна. Мати Артема пішла роздратована, з очима, повними сліз. Корисної розмови не вийшло. Клавдія Михайлівна, збуджена за інерцією, продовжувала, ніби звертаючись до колег: - От матінка! Доведи такій що-небудь! - Вона сліпо закохана в свого Артемчика, і тому в неї спотворене сприйняття будь-якої інформації про нього, - сказав хтось із учителів. Минав час, а поведінка Артема так і не почала змінюватися на краще... М.М. Поташних, ВЗ. Вульфов. Педагогические ситуации. - М.: Педагогика, 1983, - С 88-90
Лабораторне заняття № 7 Тема: Комунікативність учителя Опорні поняття: комунікативність, контактність, комунікабельність, гіперкомунікабельність, гіпокомунікабельність, емпатія, бар'єри у спілкуванні. Завдання для студентів І. Теоретичне завдання: підготуватися до співбесіди з питань: 1. Поняття комунікативності педагога, її суть, 2. Моделі спілкування педагога. 3. Бар'єри у спілкуванні шляхи їх подолання. 4. Позиції вчителя і учня в спілкуванні. "Прибудови" у спілкуванні. √ 5. Геній спілкування - хто він? Читайте також:
|
||||||||
|