МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Співвіднесіть терміни та їх визначення: 1. Педагогічний контакт 2. Комунікативна культура 3. Методика контактної взаємодії 4. Співробітництво 5. Позиції партнерів у спілкуванні
А. Рівень взаємодії вчителя й учня, що характеризується гуманними стосунками, активністю обох сторін, спрямуванням на організацію спільної діяльності, досягнення взаєморозуміння; Б. Стійка усвідомлена сукупність ставлень учителя до учнів (батьків, колег), що реалізується в процесі спілкування; В. Особливий стан єднання педагога та учнів, характеризується наявністю взаєморозуміння, співпереживання й взаємодії у педагогічному спілкуванні; Г. Особлива процедура діяльності педагога-ініціатора контакту, який прагне встановити взаємини довір'я з партнером; Д. Система соціально-ціннісних орієнтацій учителя, вміння здійснювати продуктивне педагогічне спілкування, в якому вихователь і вихованці стають повноправними партнерами взаємодії; Е. Готовність бачити і розуміти в співрозмовникові людину, самоцінне ставлення до іншого. Завдання 2.Ознайомтесь із ситуацією. Педагог випадково дізнався, що дев'ятикласник Гена, "важкий" учень, вже більше року допомагає однолітці-сусідці, тяжко хворій, що не може виходити за межі дому. Другого дня він зупинив Гену в коридорі і мовив: - Слухай, я навіть не чекав, що ти у нас такий лицар! Це я про Маринку. Вона мені сказала, який ти молодець! Гена почервонів: - Я Вас дуже прошу... Не говоріть нікому про це! - Чому, дивак? Ти ж не заради користі якої їй допомагаєш. Ні, якщо не хочеш, я нікому не скажу, але нащо ж так соромитись своїх добрих вчинків? Гена похнюпився і мовчав. Укажіть, які мотиви визначають специфіку поведінки педагога і учня у даній ситуації? Які з них слід вважати позитивними, які - негативними? Завдання 3. Укажіть, які бар'єри ймовірно виникають у описаній ситуації: 1. Бар'єр відсутності збігу установок; 2. Бар'єр боязні співрозмовника; 3. Бар'єр відсутності контакту; 4. Бар'єр звуження функцій спілкування; 5. Бар'єр негативної установки на співрозмовника; 6. Бар'єр боязні педагогічних помилок; 7. Бар'єр наслідування; 8. Бар'єр негативного досвіду спілкування з цим співрозмовником у минулому; 9. Фізичний бар'єр; 10. Соціальний бар'єр; 11. Віковий бар'єр. Теми рефератів 1. Співробітництво як передумова ефективного навчально-виховного процесу. 2. Основні риси комунікативної культури вчителя. 3. Бар'єри у спілкуванні: профілактика і усунення. Додаток Читайте також:
|
||||||||
|