МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Співвіднесіть терміни та їх визначення: 1. Педагогічний контакт 2. Комунікативна культура 3. Методика контактної взаємодії 4. Співробітництво 5. Позиції партнерів у спілкуванні
А. Рівень взаємодії вчителя й учня, що характеризується гуманними стосунками, активністю обох сторін, спрямуванням на організацію спільної діяльності, досягнення взаєморозуміння; Б. Стійка усвідомлена сукупність ставлень учителя до учнів (батьків, колег), що реалізується в процесі спілкування; В. Особливий стан єднання педагога та учнів, характеризується наявністю взаєморозуміння, співпереживання й взаємодії у педагогічному спілкуванні; Г. Особлива процедура діяльності педагога-ініціатора контакту, який прагне встановити взаємини довір'я з партнером; Д. Система соціально-ціннісних орієнтацій учителя, вміння здійснювати продуктивне педагогічне спілкування, в якому вихователь і вихованці стають повноправними партнерами взаємодії; Е. Готовність бачити і розуміти в співрозмовникові людину, самоцінне ставлення до іншого. Завдання 2.Ознайомтесь із ситуацією. Педагог випадково дізнався, що дев'ятикласник Гена, "важкий" учень, вже більше року допомагає однолітці-сусідці, тяжко хворій, що не може виходити за межі дому. Другого дня він зупинив Гену в коридорі і мовив: - Слухай, я навіть не чекав, що ти у нас такий лицар! Це я про Маринку. Вона мені сказала, який ти молодець! Гена почервонів: - Я Вас дуже прошу... Не говоріть нікому про це! - Чому, дивак? Ти ж не заради користі якої їй допомагаєш. Ні, якщо не хочеш, я нікому не скажу, але нащо ж так соромитись своїх добрих вчинків? Гена похнюпився і мовчав. Укажіть, які мотиви визначають специфіку поведінки педагога і учня у даній ситуації? Які з них слід вважати позитивними, які - негативними? Завдання 3. Укажіть, які бар'єри ймовірно виникають у описаній ситуації: 1. Бар'єр відсутності збігу установок; 2. Бар'єр боязні співрозмовника; 3. Бар'єр відсутності контакту; 4. Бар'єр звуження функцій спілкування; 5. Бар'єр негативної установки на співрозмовника; 6. Бар'єр боязні педагогічних помилок; 7. Бар'єр наслідування; 8. Бар'єр негативного досвіду спілкування з цим співрозмовником у минулому; 9. Фізичний бар'єр; 10. Соціальний бар'єр; 11. Віковий бар'єр. Теми рефератів 1. Співробітництво як передумова ефективного навчально-виховного процесу. 2. Основні риси комунікативної культури вчителя. 3. Бар'єри у спілкуванні: профілактика і усунення. Додаток Читайте також:
|
||||||||
|