Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



The Dialogues

Задание 1. Прослушайте диалоги. Воспроизведите их в парах:

In the plane

Stewardess:–May I have your seat number? It’s given in your boarding pass.

Passenger: – Here you are.

Stewardess: – This way, please. Your seat is over there third row on the right, next to the porthole. You may put your hat and raincoat on the rack.

Stewardess: (to passengers) Ladies and gentlemen, please fasten your seatbelts and refrain from smoking.

(Some hours later)

Stewardess: – How are you? Quite comfortable? Enjoying the flight?

Passenger: – Yes, thanks. When do we get to London?

Stewardess: – We should touch down shortly after 3, very soon.


Читайте також:

  1. A. Make up short dialogues expressing your opinion, agreeing or disagreeing. Use the prompts given below.
  2. Compose dialogues using the key words for the situations given below.
  3. D. Make up short dialogues expressing lack of certainty and surprise. Use prompts given below.
  4. I Read the dialogues and try to understand them
  5. I Read the dialogues and try to understand them
  6. Illustrative dialogues.
  7. IX. Make up dialogues.
  8. Make up a dialogue of your own, using some of the phrases from the dialogues above.
  9. Read the dialogues
  10. Read the dialogues and underline the phrases used for congratulating and consoling. What is the situation in each dialogue?
  11. V. Make up dialogues or situations, using the patterns.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
What Happened While the Train Was in the Tunnel? | GREAT BRITAIN

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.