МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовний модуль № 1Лекція №1 Вступна лекція Предмет фізики– фізика вивчає найбільш прості, а разом з тим найбільш загальні форми руху матерії, а саме такі процеси: · атомно-молекулярні; · гравітаційні ; · внутрішньоатомні ; · внутрішньоядерні . Матерія– це те , що існує об’єктивно , тобто незалежно від будь-чиєї свідомості чи відчуттів ; матерія копіюється, відображається нашими відчуттями, а отже доступна для пізнання. Кожне фізичне дослідження проходить ряд почергових етапів . Починається дослідження із спостереження. Далі спостерігачем висловлюється гіпотеза, тобто наукове припущення , пояснення досліджуваного явища. Продовжується дослідження перевіркою гіпотези за допомогою постановки експерименту. В разі підтвердження гіпотеза стає теорією. Достовірністю теорії являється її неодноразове підтвердження на практиці. Фізика являється фундаментом, на якому будуються всі природничі та прикладні науки . На користь цього твердження свідчить те , що : а) фізичні форми руху , як найбільш прості і загальні , містяться в усіх більш складних формах руху матерії , які вивчаються іншими науками ; б) фізика дозволяє створювати прилади та розробляє методи досліджень , необхідні для усіх природничих та прикладних наук ; в) майже всі науки мають фізичні розділи ( для прикладу : астрофізика, фізхімія, біофізика , геофізика , електрофізика , металофізика , агрофізика ). Фізика тісно пов’язана із математикою , оскільки результати досліджень різноманітних фізичних явищ повинні бути виражені у числовій формі. Роль фізики у розвитку техніки та Вплив техніки на розвиток фізики
Про важливу роль фізики у розвитку техніки свідчать слідуючі факти : 1. Створення теорії електромагнітного поля (1820 – 1860рр.) і як наслідок розвиток електротехніки , енергетики , радіотехніки . 2. Відкриття явища радіоактивності (1896р.) та опис ядерної реакції (1939р.) призвело до створення ядерної енергетики. 3. Теоритичні роботи з фізики напівпровідників (1930-1950рр.) дозволили створити перші транзистори (1948р.), інтегральні схеми (1959р.), великі інтегральні схеми (процесори),обчислювальні машини . 4. Опис реактивного руху (1902р.), рівнянь аеродинаміки (1905р.) дозволили створити перші літальні апарати , розвинути літакобудуваннята космонавтику. 5. Розвиток техніки, зі своєї сторони, дозволяє фізиці використовувати найновіші прилади для фізичних досліджень на більш глибокому рівні . Читайте також:
|
||||||||
|