Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

 

1.Який засіб має адсорбуючу дію?

1.Вугілля активоване.

2.Кора дуба.

3.Кора крушини.

4.Розчин аміаку.

 

2.При якому виду анестезії анестетик ін’єкують навколо нервового стовбура або в нерв?

1.Поверхневій.

2.Інфільтраційній.

3.Спинномозковій.

4.Провідниковій.

 

3.Який засіб можна додати до анестетиків для подовження їх дії?

1.Розчин атропіну сільфату.

2.Розчин адреналіну гідрохлориду.

3.Розчин платіфіліна гідрохлориду.

4.Розчин папаверіна гідрохлориду.

 

4.В якій кількості і в якій концентрації застосовують розчин новокаїну для інфільтраційної анестезії?

1.0,25 – 0,5% - 200 – 300 мл.

2.1 – 2 % - 10 – 20 мл.

3.3 – 6 % - 20 – 40 мл.

4.5 – 10 % - 10 – 20 мл.

 

5.Який засіб відноситься до в’яжучих?

1.Листя евкаліпту.

2.Скипидар.

3.Розчин аміаку.

4.Кора дуба.

 

6.Для чого застосовують танін?

1.При запорах і як румінаторний засіб.

2.Як пом’якшувальний засіб.

3.При запаленні слизових оболонок, опіках, ранах.

4.Для анестезії


7.Які засоби в основі механізму дії мають здатність реагувати з білками, утворюючи альбумінати?

1.Адсорбуючі.

2.Проносні.

3.Обволікаючи.

4.В’яжучі.

 

8.Який засіб має обволікаючу дію?

1.Танін.

2.Ксероформ.

3.Насіння льону.

4.Насіння гірчиці.

 

9.Який склад лініменту (мазі) Вишневського?

1.10 частин іхтіолу, 10 частин ксероформу, 80 частин вазеліну.

2.По 3 частини ксероформу та іхтіолу і 94 частини олії касторової.

3.По 3 частини дьогтю березового та ксероформу і 94 частини олії касторової.

4.По 3 частини дьогтю березового та ксероформу і 94 частини свинячого сала.

 

10. Вкажіть представників з групи подразнюючих засобів українською та латинською мовою.

 

11.Які засоби належать до подразнюючих засобів?

1.Розчин аміаку, скипидару, насіння гірчиці.

2.Аміназин, ксероформ, насіння гірчиці.

3.Танін, дикаїн, насіння гірчиці.

4.Дерматол, тальк, насіння гірчиці.

 

 



ЗМІСТ

1.Загальна характеристика подразнюючих засобів, їх застосування.

2.Представники: розчин аміаку, олія терпентинова, плоди ялівцю, плоди анісу, плоди кмину, м’ята, ментол, насіння гірчиці, листя евкаліпту їх властивості, дія і застосування.

3.Блювотні, румінаторні, відхаркувальні засоби їх властивості, дія і застосування.

4.Представники: апоморфіну гідрохлорид, корінь іпекакуани, кореневище білої чемериці, вератрин, тимпанол, їх властивості, дія і застосування.

 

¨ Література

1. Хмельницький Г.О., Строкань В.І. Ветеринарна фармакологія з рецептурою К.: Аграрна освіта, 2001. – 101 – 111 с.

2. Хмельницький Г.О., Хоменко В.С., Канюка О.І. Ветеринарна фармакологія. Харків Парітет, 1995. – 76 – 90 с.

! Основні терміни і поняття

Подразнюючі засоби, блювотні, румінаторні, відхаркувальні, розчин аміаку, олія терпентинова, плоди ялівцю, плоди анісу, плоди кмину, м’ята, ментол, насіння гірчиці, листя евкаліпту, апоморфіну гідрохлорид, корінь іпекакуани, кореневище білої чемериці, вератрин, тимпаном.

& Теоретичні вказівки


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Загальна характеристика подразнюючих засобів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.