МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи.1) Виміряти мікрометром діаметр дроту на 8…10 різних ділянках. Знайти середню величину діаметра дроту. Розрахувати площу поперечного діаметру дроту, оцінити похибки вимірювань. 2) Виміри за допомогою мікрометра містять як систематичну, так і випадкову похибки: та . Якщо одна з них набагато менша за іншу, то врахувати лише одну – найбільшу: ; . 3) Скласти таблицю основних характеристик амперметра і вольтметра: система приладу; клас точності; границя вимірювань Хn; число поділок шкали n, ціна поділки ; чутливість ; абсолютна похибка ; внутрішній опір приладу (на даній границі вимірювань). 4) Використовуючи значення внутрішніх опорів, вказаних на приладах, і знаючи, що опір дроту по порядку величини дорівнює 2…5 Ом, оцінити за допомогою формули (4.4) і (4.5) величину поправок при вимірюваннях Rx по схемам рис.4.1а та 4.1б. Для роботи виберіть ту зі схем, котра приводить до найменшої поправки. 5) Виміряти за допомогою лінійки довжину досліджуваної ділянки дроту (за вказівкою викладача) і зібрати вибрану електричну схему, використовуючи як джерело струму прилад ВС-24м, а як відомий (еталонний) опір – магазин опорів. Встановити величину еталонного опору порядку декількох Ом (1-5 Ом). 6) Повернути ручку регулятора напруги на приладі ВС-24 м до відказу вліво, тумблером включити мережу і, плавно змінюючи струм за допомогою ручки регулятора напруги, записати у вигляді таблиці покази вольтметра і амперметра в 5-6 точках (як правило, в процесі вимірювань покази приладів записують в поділках шкали без будь-якої обробки):
7) Провести вимірювання при зростаючих і спадаючих значення струму. Побудувати графік залежності і з його допомогою знайти середнє значення опору за формулою , де І та U – значення струму і напруги, взяті за графіком в точці в кінці прямої. Знайти похибку . 8) За формулою (4.4) або (4.5), в залежності від обраної схеми вимірювань, визначити шуканий опір Rx – оцінити, із якою похибкою знайдено величину Rx. Дані занести у таблицю. 9) Виміряти опір дроту методом порівняння спаду напруги на опорі Rx і на еталонному опорі Re. 10) Визначити питомий опір дроту за формулою: . Оцінити припущену при цьому похибку.
Контрольні запитання. 1) Що називається питомим опором матеріалу і від чого він залежить? 2) Якою є розмірність питомого опору в СІ? 3) Які величини в даному експерименті треба виміряти з більшою точністю? 4) Дайте коротку характеристику відомих вам методів вимірювання опору.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|