Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1) Зібрати ланцюг, що показаний на рис.7.1.

2) Поставивши перемикач П у положення 1, зарядити конденсатор до напруги U=10В.

3) Поставивши перемикач у положення 2, приєднати заряджений конденсатор до послідовно з’єднаних резистора та мікроамперметра. У момент замикання ланцюга запускати секундомір і відзначати показання мікроамперметра. Надалі знімати показання мікроамперметра через кожні 20 с протягом 7-10 хв.

4) Знайти середнє значення сили струму Iсер для кожного інтервалу часу як напівсуму початкового й кінцевого значень. Обчислити значення роботи електричного струму ∆А за кожний інтервал часу:

 

. (7.16)

 

5) Знайти роботу електричного струму А за 7-10 хв. як суму роботи за усі інтервали часу. Результати вимірювань та обчислень занести у звітну таблицю.

Таблиця 7.1

№ досліду I, А Iсер, А I2сер, А2 ∆А, Дж А, Дж W, Дж
             

 

6) Порівняти обчислене значення роботи А електричного струму з енергією електричного поля конденсатора, знайденої за напругою U між його обкладинками й електроємності С:

 

. (7.17)

 

7) Провести оцінку границь похибок вимірювань і зробити висновок.

 

Контрольні запитання

1) Розкрийте принцип роботи конденсатора.

2) Що таке електроємність конденсатора, від чого вона залежить?

3) Назвіть типи конденсаторів та їх характеристики.

4) Чому електричне поле зосереджене між обкладинками конденсатора?

5) Що називають енергією конденсатора та як її знаходять?

6) Яким чином відбувається розряд та зарядка конденсатора?



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика виконання роботи | Лабораторна робота №8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.